پیام فرماندار میبد بمناسبت هفته دولت

فرماندار میبد در پیامی‌هفته دولت را تبریک گفت متن پیام حسین فلاح فرماندار میبد به این شرح است : بسم الله الرحمن الرحیم هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ رجائی و باهنر است. در کارنامه دولت‌هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی عهده دار […]

فرماندار میبد در پیامی‌هفته دولت را تبریک گفت متن پیام حسین فلاح فرماندار میبد به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ رجائی و باهنر است. در کارنامه دولت‌هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی عهده دار وظایف مهم اجرایی در نظام جمهوری اسلامی بوده اند ، یادگارهای ارزشمندی از تلاش‌ها و فداکاری‌ها ثبت شده است.

هفته دولت فرصتی مناسب است که دولتمردان گزارش خدمات خود را به مردم ارائه دهند و مردم ایران نیز از زحمات دولتمردان قدردانی کنند و در این فرصت از دولت مکتبی رجائی و باهنر نیز یادی شده و دولتمردان برای ادامه دادن راه سرخ آنان هم قسم شوند.

اینجانب با پاسداشت این مناسبت تاریخی به روان پاک همه شهدای گرانقدر دولت به ویژه شهیدان بزرگوار رجائی و باهنر درود فرستاده و روز کارمند و هفته دولت را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

حسین فلاح – فرماندار میبد