دفاع فردگستاخ به عزارادان‌عاشورا از فرجی‌دانا

نجفقلی حبیبی که هفته گذشته در یک برنامه زنده تلوزیونی با طعنه به سرمایه گذاری مالی برای برگزاری مراسم روز عاشورا خبر ساز شده بود، با اشاره به این موضوع که دلایل استیضاح منطقی نیست! افزود: افراد خاصی که در مجلس هستند فقط بدلایل منافع شخصی استیضاح را مطرح کردند نه برای منافع کشور که […]

نجفقلی حبیبی که هفته گذشته در یک برنامه زنده تلوزیونی با طعنه به سرمایه گذاری مالی برای برگزاری مراسم روز عاشورا خبر ساز شده بود، با اشاره به این موضوع که دلایل استیضاح منطقی نیست! افزود: افراد خاصی که در مجلس هستند فقط بدلایل منافع شخصی استیضاح را مطرح کردند نه برای منافع کشور که این جای تاسف دارد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: من هم مثل بقیه عزیزان به دکتر فرجی دانا توصیه می کنم که تمامی حقایق وزارت علوم  را در تریبون مجلس اعلام کند که این موضوع می تواند رای اعتماد و اطمینان برای خودش و کابینه روحانی بدست آورد!
وی به ایسکانیوز گفت: جای سوال دارد که چرا عقلای مجلس نمیتوانند جلوی این افراط گرایان را بگیرند که اگر همینطور پیش بروند منافع جامعه به خطر می افتد. عقلای مجلس و خارج از مجلس باید با تندروی‌ها مبارزه کنند.

رییس سابق دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد:استیضاح مطرح شده دلیل سیاسی دارد و غیر از سیاسی بودن چیز دیگری دیده نمی شود ،این گروه مشخص در مجلس تنها هدفشان تحت فشار قرار دادن دولت است و در نظر دارند تا با اینکار به رای مردم بی احترامی کنند.

این سیاستمدار اصلاح طلب تاکید کرد: فرجی دانا تنها کسی بود که توانست بعد از هشت سال فضای دانشگاه ها را به فضای علمی و دور از حاشیه تبدیل کند چرا که دانشگاه محل پرتاب دانشجو به عرصه های مختلف است نه محل تخریب و ضابطه مندی .