استخدام ۹ پست سازمانی در شهرداری بفروییه

“سید رضا خادمی”، روز شنبه، ۲۵ مرداد، از آزمون استخدامی شهرداری های تازه تاسیس در استان خبر داد. مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، با اشاره به دستور العملی که از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برای استانداری ها ارسال شده است، گفت: طبق این دستور العمل، شهرداری بفروئیه به […]

“سید رضا خادمی”، روز شنبه، ۲۵ مرداد، از آزمون استخدامی شهرداری های تازه تاسیس در استان خبر داد.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، با اشاره به دستور العملی که از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برای استانداری ها ارسال شده است، گفت: طبق این دستور العمل، شهرداری بفروئیه به عنوان شهرداری تازه تاسیس استان یزد نیز مشمول این موضوع است.

این مسئول به خبرنگار روابط عمومی استانداری، گفت: ثبت نام آزمون استخدامی از طریق سایت الکترونیکی    دفتر امور شهری و شورا های استانداری به آدرس www.shahri.ostanyazd.ir  است و زمان ثبت نام نیز از ۲۹ مرداد ماه آغاز و به مدت ۹ روز ادامه دارد.

به گفته وی، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در تاریخ ۱۵ شهریور ماه است و ۲۱ شهریور نیز این آزمون به صورت همزمان در کل کشور برگزار می شود.

وی، تاریخ اعلام نتایج را ۱۵ آبان ماه اعلام کرد و در خصوص روند پس از قبولی افزود: پس از اعلام نتیجه نهایی، فرد پذیرفته شده می بایست با تشکیل پرونده استخدامی، مصاحبه و گزینش در شهرداری بفروئیه مشغول به کار شود.

مدیر کل دفتر امور شهری و شورا های استانداری خاطر نشان کرد: از افراد پذیرفته شده تعهد گرفته می شود که به مدت ۷ سال در همان شهرداری مشغول به خدمت باشند و گفت: طی این مدت نیز با هیچ گونه انتقالی و مواردی از این دست موافقت نخواهد شد.

خادمی از همه افراد واجد شرایط دعوت کرد که با مراجعه به سایت اینترنتی دفتر امور شهری و شورا های استانداری برای ثبت نام اقدام کرده و خاطر نشان کرد که در شهرداری بفروییه، ۹ پست سازمانی که از این میان ۲ پست دارای سهمیه ایثار گری می باشد، مشغول به کار خواهند شد.