موفقیت یک شرکت دانش بنیان در میبد

دانش فنی ساخت محلول‌های گیاهی آفت کش و دور کننده پسیل پسته و شته گلخانه ای توسط پژوهشگران شرکت زیست فناور کوشای کویر وابسته به مرکز رشد فناوری میبد کسب گردید. مدیر عامل شرکت تحقیقاتی ،تولیدی زیست فناور کوشای کویر سیدمحمد حسینی ده آبادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار میبد نیوز با  اعلام این خبر […]

دانش فنی ساخت محلول‌های گیاهی آفت کش و دور کننده پسیل پسته و شته گلخانه ای توسط پژوهشگران شرکت زیست فناور کوشای کویر وابسته به مرکز رشد فناوری میبد کسب گردید.

مدیر عامل شرکت تحقیقاتی ،تولیدی زیست فناور کوشای کویر سیدمحمد حسینی ده آبادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار میبد نیوز با  اعلام این خبر افزود: با تلاش سه ساله اینجانب و تیم تحقیقاتی شرکت ،تست آزمایشگاهی و مزرعه ای این محلول‌های گیاهی  و دز بهینه این محصول فناور به دست آمد.

مهندس حسینی افزود:در این روش با استفاده از این محلول‌های گیاهی خاص می‌توان ، محصولات پسته ، خیار  و گوجه و … اورگانیک و پاک را بدون استفاده از سموم شیمیایی به بازار ارائه کرد

وی گفت : با کسب این دانش دیگر نباید نگران محصولات با سموم شیمایی بود و می‌توان با طیف خاطر آنها را به عنوان محصول منحصر بفرد  واستراتژیک ارگانیک به کشور‌های خارجی صادر کرد.

ایشان در ادامه گفت: این شرکت دانش بیان چند طرح تحقیقاتی دیگر نیز در دستور کار خود دارد که می‌توان به تولید پماد گیاهی سوختگی و درد مفاصل و داروی گیاهی درمان نیوکاسل پرندگان اشاره کرد.

سید محمد حسینی در پایان ضمن تشکر از همکاران گرامیش رضا ابویی، مهدی رحیم پور و حسین خازنی گفت : عمده مشکل این شرکت در کسب موفقیت‌های بعدی عدم توجه مسئولان شهرستان به نقش موثر مرکز رشد فناوری به عنوان بازوی حمایتی از اینگونه شرکتها دانست .