تابش: جو مجلس به‌شدت به ضرر فرجی‌داناست

«زهره طبیب‌زاده نوری، الیاس نادران، عباس مقتدایی، سالک، حسینیان، مصطفی افضلی‌فرد، امیرآبادی‌فراهانی، قاسم جعفری، علیرضا منتظری، نوباوه‌وطن، کوچک‌زاده، بذرپاش، زاهدی، موسوی‌لارگانی، حدادعادل و… اینها تعدادی از ۵۱ نماینده‌ای هستند که محمدرضا تابش نماینده مجلس نام آنها را می‌برد. دیروز استیضاح وزیر علوم دولت یازدهم فرجی‌دانا در صحن علنی اعلام وصول شد تا او اولین وزیردولت […]

«زهره طبیب‌زاده نوری، الیاس نادران، عباس مقتدایی، سالک، حسینیان، مصطفی افضلی‌فرد، امیرآبادی‌فراهانی، قاسم جعفری، علیرضا منتظری، نوباوه‌وطن، کوچک‌زاده، بذرپاش، زاهدی، موسوی‌لارگانی، حدادعادل و… اینها تعدادی از ۵۱ نماینده‌ای هستند که محمدرضا تابش نماینده مجلس نام آنها را می‌برد. دیروز استیضاح وزیر علوم دولت یازدهم فرجی‌دانا در صحن علنی اعلام وصول شد تا او اولین وزیردولت یازدهم باشد که هفته آینده استیضاح می‌شود.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با آرمان بدون اشاره به قلع و قمع روسای ارزشی دانشگاه های کشور توسط فرجی دانا در این مدت کوتاه از جزئیات دیگر اعلام وصول این استیضاح گفت: جبهه پایداری و برخی نمایندگان مجلس به‌شدت بعد از انتخاب فرجی‌دانا سعی کردند مسائل اداری و انتصابات را به عنوان دستاویزی برای تحت فشار قرار دادن وزارت علوم مورد استفاده قرار دهند.

این نماینده مجلس حتی به باز شدن پای فتنه گران به وزارت علوم نیز اشاره ای نکرد و در ادامه توضیح داد: صحبت‌های روز دوشنبه رئیس‌جمهور در تندترشدن موضع برخی از امضاکنندگان استیضاح وزیرچندان بی‌تاثیر نبود اما من از همان ابتدا به نمایندگان و دولتمردان گفتم، این استیضاح اتفاقی است که بالاخره روی می‌دهد دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

نماینده مردم اردکان در مجلس که انگار همچنین اضافه کرد: ترکیب مجلس هم در روز استیضاح به‌واسطه جوآفرینی‌های رسانه‌ای برخی از کسانی که استیضاح را مطرح کردند به‌شدت به ضرر فرجی‌داناست.