کشف ۶۰میلیون تومان موتورسیکلت قاچاق درمیبد

فرمانده انتظامی شهرستان میبد استان یزد از کشف ۶۰۰ میلیون ریالی دو موتورسیکلت قاچاق خبر داد. سرهنگ” ولی ا… حسین محمدی با بیان این خبر گفت: ماموران پلیس شهرستان میبد باخبر شدند دو تن از قاچاقچیان و واردکنندگان کالاهای قاچاق قصد انتقال دو دستگاه موتورسنگین قاچاق را به این شهرستان دارند. وی از شناسایی و […]

فرمانده انتظامی شهرستان میبد استان یزد از کشف ۶۰۰ میلیون ریالی دو موتورسیکلت قاچاق خبر داد.

سرهنگ” ولی ا… حسین محمدی با بیان این خبر گفت: ماموران پلیس شهرستان میبد باخبر شدند دو تن از قاچاقچیان و واردکنندگان کالاهای قاچاق قصد انتقال دو دستگاه موتورسنگین قاچاق را به این شهرستان دارند.

وی از شناسایی و دستگیری دو متهم این پرونده خبر داد و ادامه داد: ماموران پلیس در یک اقدام غافلگیرانه دو قاچاقچی را با دو موتورسنگین هندا۷۵۰ و “سی آر ام” متوقف و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد ضمن بیان اینکه ارزش تقریبی موتورهای کشف شده را بیش از ۶۰۰ میلیون ریال بوده و متهمان نیز به همراه پرونده تشکیل شده به مقامات قضایی تحویل داده شدند، یادآوری شد قاچاق این اقلام ضمن بروز تهدیدات امنیتی مجازات مربوط به آن، بر اساس ماده۱۸ قانون نحوه اعمال تعزیرات حکومتی، جرم تلقی شده و علاوه بر توقیف و مجازات مقرره، به جزای نقدی تا دو برابر قیمت کالا محکوم می شود.