ساخت یک فیلم سینمایی جدید در میبد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میبد ، فرار از قلعه رودخان عنوان فیلم سینمایی است که به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه کنندگی آقا کریمی این روزها در شمال کشور کلید خورده است. داستان این فیلم به دانش‌آموزانی از شهرستان میبد بر می‌گردد که همراه معلم خود به اردوی شمال رفته‌اند و معلم که به […]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میبد ، فرار از قلعه رودخان عنوان فیلم سینمایی است که به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه کنندگی آقا کریمی این روزها در شمال کشور کلید خورده است.

داستان این فیلم به دانش‌آموزانی از شهرستان میبد بر می‌گردد که همراه معلم خود به اردوی شمال رفته‌اند و معلم که به آنها قول دریا داده است اما به دلایلی به قول خود عمل نمی‌کند.

بنابراین تعدادی از دانش‌آموزان تصمیم می‌گیرند از قلعه رودخان برای رفتن به دریا فرار کنند که در میانه راه به افراد خلافکار برخورد می‌کنند و داستان ادامه پیدا می‌کند.

مشاور کارگردان این فیلم در مراسم اعزام این دانش آموزان اظهار کرد: برای تولید این فیلم از بین ۶۰۰ نفراز دانش‌آموز در شهرستان میبد، ۵۰ نفر به انتخاب شده و از این تعداد ۲۶ نفر برای اعزام به منطقه شمال کشور برای ایفای نقش در فیلم سینمایی فرار از قلعه رودخان در نظر گرفته شدند که بار اصلی این قصه بر دوش ۱۰ نفر آنها است.

محمد حسین حاج ده‌آبادی خاطرنشان کرد: تمام عوامل فیلم اعم از تیم کارگردانی تولید و صدا در شهرستان ماسل استان گیلان در منطقه روستای قلعه رودخان مستقر هستند و فردا رسما این فیلم کار خود را در شمال کشور آغاز می‌کند.

وی افزود: به‌زودی در مهرماه امسال یکی دیگر از فیلم‌ها به کارگردانی محمدحسین حاج ده‌آبادی با مشارکت بخش خصوصی و با حمایت فرمانداری در شهرستان میبد کلید می‌خورد.

حسین آقایی رئیس انجمن نمایش میبد و یکی از بازیگران این فیلم هم با اشاره به جایگاه شهرستان میبد در حوزه هنری به ویژه فیلم و سینما گفت: خوشبختانه شهرستان میبد در چند سال اخیر، شاهد رشد و شکوفایی هنرمندان در زمینه سینمای کشور بوده است.

وی افزود: در این راستا تعدادی از هنرمندان کشور بیشتر فیلمشان را از جمله رقص در غبار اصغر فرهادی، یه حبه قند میرکریمی، کلاس سوم ب غلامرضا رمضانی، هم داماد، حلقه گمشده و تمدن ما را در میبد ساخته‌اند و تاکنون حدود ۵۰ فیلم داستانی کوتاه، مستند، سریال و سینمایی در شهرستان میبد تولید شده است.

آقایی افزود: شهرستان میبد به لحاظ پتانسیل هنری دارای ویژگی‌های خاصی است و می‌تواند به عنوان قطب هنری در کشور و جهان مطرح شود و این همت مسئولین و هنرمندان را می‌طلبد، در این راستا قدم‌های بلندتری بردارند.