سفر اعضاء کمیسیون شوراهای مجلس به یزد

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی از سفر اعضای این کمیسیون به یزد و برخی شهرستان های تابعه این استان خبر داد . حجت الاسلام ˈ دخیل عباس زارع زاده ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برنامه ریزی های این سفر که از روز سه شنبه (فردا) آغاز و سه روز […]

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی از سفر اعضای این کمیسیون به یزد و برخی شهرستان های تابعه این استان خبر داد .

حجت الاسلام ˈ دخیل عباس زارع زاده ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برنامه ریزی های این سفر که از روز سه شنبه (فردا) آغاز و سه روز ادامه دارد انجام شده است.

وی اضافه کرد: اعضای کمیسیون شوراهای مجلس در طول این سفر به شهرستان های بافق ، بهاباد ، مهریز و تفت و برخی از روستاها و مناطق تاریخی و تفرجگاهی آنها سفر می کنند .

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در جلسات شورای اداری ، دیدار با مسوولان اجرایی این مناطق و بررسی مسائل و مشکلات آنها در این سفر پیش بینی شده است .

زارع زاده همچنین از دیدار اعضای این کمیسیون با استاندار ، فرمانده سپاه الغدیر ، ثبت احوال و هلال احمر استان یزد و بازدید از بافت تاریخی شهر یزد خبر داد .

وی هدف ازحضور اعضای کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی به یزد و شهرستانها را دیدار با مردم و مسولان و بررسی نیازها و مشکلات مناطق استان ذکر کرد