گروه پدیده کارگستر برنده جایزه ویژه یک فیلم

مدیر عامل گروه پدیده کار گستر کویر اعلام کرد این مجموعه با هدف کمک و حمایت از فعالیت  های گروه فرهنگی اندیشه ماندگار شهیدیه اقدام به خرید ۴۰۰ سی دی فیلم این کوچه بن بست نیست کرد که در نهایت در قرعه کشی مورخ ۱۶/۵/۹۳ در مصلی آیت ا… اعرافی برنده یکدستگاه خودروی پراید گردید. […]

مدیر عامل گروه پدیده کار گستر کویر اعلام کرد این مجموعه با هدف کمک و حمایت از فعالیت  های گروه فرهنگی اندیشه ماندگار شهیدیه اقدام به خرید ۴۰۰ سی دی فیلم این کوچه بن بست نیست کرد که در نهایت در قرعه کشی مورخ ۱۶/۵/۹۳ در مصلی آیت ا… اعرافی برنده یکدستگاه خودروی پراید گردید.

این مجموعه بخشی از مبلغ حاصل از این جایزه را صرف مشارکت در اموور فرهنگی  و خیریه عام المنفعه و بخشی را در جشن بزرگ عید غدیر هزینه خواهد کرد

سیدمحمد سعید فخری افزود گروه پدیده کار گستر کویر در جهت هدفمند کردن خرید روزمره مردم و کنترل بازار و نیز معرفی فعالیت های ارگان های خصو صی و دولتی و اصناف تشکیل شده است .
همشهریان عزیز می توانند با عضویت در گروه پدیده ، از باشگاه اصناف طرف قرارداد با تخفیف ویژه خدمت دریافت کرده و هزینه را به صورت اقساطی پرداخت نماید.

علاقه مندان جهت اطلاع بیشتر میتوانند همه روزه به دفتر مرکزی گروه واقع در  میبد سه راه سعیدی جنب تعاونی ۴ مراجعه نمایند یا با تلفن های ۷۷۲۰۲۰۲ –  ۷۷۲۰۲۵۰ تماس بگیرند.