انتقاد شدید علی نصیریان از رژیم صهیونیستی

علی نصیریان در کمپین حمایتی شبکه‌های سیما از کودکان غزه اظهار داشت: اسرائیل کودکان را هدف گرفته و با وقاحت آن را دفاع از خود می‌خواند به گزارش «نسیم»، علی نصیریان بازیگر پیشکسوت کشورمان با حضور در کمپین حمایتی شبکه های سیما به منظور حمایت از کودکان مظلوم غزه دفاع رژیم صهیونیست در جنایات خود […]

علی نصیریان در کمپین حمایتی شبکه‌های سیما از کودکان غزه اظهار داشت: اسرائیل کودکان را هدف گرفته و با وقاحت آن را دفاع از خود می‌خواند

به گزارش «نسیم»، علی نصیریان بازیگر پیشکسوت کشورمان با حضور در کمپین حمایتی شبکه های سیما به منظور حمایت از کودکان مظلوم غزه دفاع رژیم صهیونیست در جنایات خود را عجیب و دردناک خواند.
بازیگر شکارچی شنبه در برنامه در برنامه “بچه های غزه، بچه های ایران” افزود: روزگاری جنایتکاران در خفا جنایت می کردند امروز در مقابل چشمان جهانیان دست به کشتار جمعی می زنند و آن را دفاع از خود می خوانند.

وی با اشاره به قواعد جنگ در تاریخ بشریت اضافه کرد: در تمامی قوانین بشری در طول جنگ ها کشتار کودکان، زنان و افراد پیر ممنوع است ولی امروز رژیم اسرائیل کودکان را هدف گرفته و با وقاحت آن را دفاع از خود می خواند.

محمد جواد جعفرپور بازیگر نوجوان سینمایی شکارچی شنبه نیز در این برنامه به همراه علی نصیریان حاضر شد و با محکوم کردن کشتار کودکان در غزه گفت: ظلم و ستمی که اکنون به کودکان غزه می رود حتی برای یک لحظه هم نمی توان تجسم کرد.

یادآور می شود؛ برنامه “بچه های ایران، بچه های غزه” از دیروز به طور همزمان از ساعت ۱۷ الی ۱۹ از شش شبکه جام جم، یک، دو، تهران، پویا و آموزش پخش شده است.