تصاویر اختتامیه فوتسال جام رمضان میبد

در فینال مسابقات فوتسال در میبد ، احسان آریا الف در رده بزرگسالان و کاشی ماهان در رده جوانان مقام نخست را به دست آوردند. سرانجام فینال فوتسال جام رمضان یاد بود مرحوم آیت الله اعرافی امام جمعه فقید میبد با حضور امام جمعه میبد ،  فرماندار ، معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان […]

در فینال مسابقات فوتسال در میبد ، احسان آریا الف در رده بزرگسالان و کاشی ماهان در رده جوانان مقام نخست را به دست آوردند.

سرانجام فینال فوتسال جام رمضان یاد بود مرحوم آیت الله اعرافی امام جمعه فقید میبد با حضور امام جمعه میبد ،  فرماندار ، معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان ، رئیس اداره توسعه ورزش ، رئیس کمیته داوران و رئیس کمیته مسابقات هیئات فوتسال استان در سالن شهداء شهرستان میبد برگزار و تیم های نخست در رده های بزرگسالان و جوانان مشخص شدند.

به گزارش میبد آدینه ، در رده بندی بزرگسالان تیم های کیبرصنعت و سفیر مقابل هم قرار گرفتند و پس از یک بازی پرهیجان تیم کبیر صنعت توانست با ۳ گل سفیر را از مقابل خود بردارد و مقام سوم را از آن خود کند .

در رده بندی جوانان هم تیم های سیتک صنعت و کویر رکن آباد به مصاف هم رفتند که در این بازی ها هم سیتک صنعت ۱ بر صفر کویر رکن آباد را شکست داد و مقام سوم این دوره از مسابقات را در رده جوانان از آن خود کرد .

در فینال بزرگسالان احسان آریا الف با احسان آریا ب مسابقه دادند که سرانجام تیم احسان آریا الف در یک بازی پرهیجان ۳ بر صفر بر احسان آریا ب غلبه کرد و مقام اول این دوره از مسابقات را به دست آورد .

در فینال جوانان هم کاشی ماهان ۳ بر یک بر تیم تکاور غلبه کرد و مقام اول رده جوانان را به دست آورد .

امام جمعه میبد در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان از شور و نشاط نوجوانان و جوانان در شرکت در این دوره از مسابقات را نشانگر ، پتانسیل قوی این شهرستان دانست و گفت : برای عرضه اندام و حضور نوجوانان و جوانان در رقابت های استانی و ملی ، مسئولین و متولیان امر ورزش باید تلاش کنند .

حضرت آیت الله اعرافی گفت : برای داشتن یک زندگی اجتماعی و خانوادگی سالم ، ورزش مهمترین عامل نشاط و سلامتی است و باید از این عامل مهم در شهرستان به نحو مطلوب بهره برد .

رئیس هیئات فوتبال شهرستان میبد در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان یاد بود امام جمعه فقید میبد با قدردانی از حمایت و پشتیبانی همه مسئولین و دست اندرکاران و صنعت این شهرستان گفت : استقبال نوجوانان و جوانان در این دوره از مسابقات فوتسال نشان داد که شهرستان میبد از ظرفیت و استعدادهای خوبی در امر ورزش برخوردار است.

عزیزالله داور پور با قدردانی از حضور امام جمعه میبد و مسئولین ارشد ورزش استان در اختتامیه این مسابقات گفت : به فضل خدا و با حمایت های مسئولین این شهرستان ، به دنبال ارتقاء جایگاه شهرستان میبد در عرصه های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال و فوتسال هستیم .

اجرای ورزش زورخانه از سوی پهلوانان یکی از زورخانه های این شهرستان و اهداء لوح یادبود به داوران این دوره از مسابقات ،‌ حامیان مسابقات  و همچنین به فرماندار و تعدادی از مسئولین ادارات پایان بخش این مسابقات بود .

عکس : احسان زارع