پخش «فوری» سخنرانی رجوی در العربیه

شبکه وابسته به شاهزاده‌های خانواده سلطنتی عربستان در اقدامی بی‌سابقه با قطع برنامه‌های عادی خود، سخنرانی سرکرده یک گروه تروریستی را پخش کرد. به گزارش  فارس، شبکه تلویزیونی العربیه در اقدامی بی‌سابقه با قطع برنامه‌هایش، اقدام به پخش مستقیم سخنرانی «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی منافقین کرد. تلویزیون العربیه با ترجمه همزمان سخنان سرکرده تروریست‌ها […]

شبکه وابسته به شاهزاده‌های خانواده سلطنتی عربستان در اقدامی بی‌سابقه با قطع برنامه‌های عادی خود، سخنرانی سرکرده یک گروه تروریستی را پخش کرد.

به گزارش  فارس، شبکه تلویزیونی العربیه در اقدامی بی‌سابقه با قطع برنامه‌هایش، اقدام به پخش مستقیم سخنرانی «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی منافقین کرد. تلویزیون العربیه با ترجمه همزمان سخنان سرکرده تروریست‌ها در کنگره مربوط به اعضای گروهک منافقین و برخی از چهره‌‌های سیاسی همچون برنارد کوشنر، وزیر خارجه اسبق فرانسه که در پاریس برگزار می‌شد، تأکید کرد که اکنون سخنرانی «فرمانده مخالفان ایران در حال پخش است».

این اقدام شبکه وابسته به سعودی‌ها که مقر آن در دبی است، در شرایطی که تاکنون سابقه نداشته یک شبکه تلویزیونی خبری بین‌المللی سخنان سرکرده این گروه تروریستی را به این شکل پوشش بدهد. این شبکه تلویزیونی بخش‌هایی از سخنان سرکرده گروهک تروریستی منافقین از جمله در حمایت از گروه داعش را پخش کرد و از قول وی مدعی شد که آنچه در عراق روی داده ادامه «بهار عربی» است. پیش از این برخی منابع رسانه‌ای در منطقه اخباری درباره همکاری میان داعش و منافقین علیه دولت عراق و همچنین جنگ در سوریه منتشر کرده بودند.