اگر می‌خواهید در این شهر زندگی کنید باید حجاب و فرهنگ میبد را رعایت کنید

با بیان اینکه امروز زنگ‌های خطر به صدا در آمده است، اظهار کرد: امروز حجمه فرهنگی روی مسائل اعتقادی و اخلاقی جامعه و نسل جوان است و خانواده‌ها توجه ندارند که وجود ماهواره با اخلاق و دین،‌ مسائل اعتقادی و فرهنگی نسل جوان چه می‌کند؟

رئیس دفتر امام جمعه میبد گفت: امروز همه ما بالاخص اصناف مسئول هستیم. وقتی یک خانم بدحجابی به فروشگاهی مراجعه می کند باید به او تذکر داد یا به او خدمات ارائه نداد.

به گزارش میبدخبر: حسنی رئیس دفتر امام جمعه میبد در جمع بانوان محجبه میبدی که علیه بی حجابی های اخیر در شهرستان  و مواضع برخی از سیاسیون در زمینه حجاب صورت گرفت اظهار داشت: کسانی که در جامعه ما امروز با بدحجابی ظاهر و آشکار می شوند از دو گروه خارج نیستند. یا مسلمان هستند یا اگر مسلمان نیستند در کشور اسلامی و در جامعه اسلامی زندگی می کنند.

وی ادامه داد: اگر خانم مسلمان است و خدای ناکرده بدحجاب در جامعه ظاهر می شود طبق آیه ۵۲ سوره احزاب که به پیامبر خطاب می شود : «ما حجاب را از ضروریات دین اسلام می دانیم» می بایست مقید به حفظ حجاب اسلامی در سطح جامعه باشند.

حجت الاسلام حسنی به داستان معراج پیامبر اشاره کرد و گفت: پیامبر در ماجرای معراجشان هنگامی که بهشت و جهنم را به ایشان نشان دادند زنانی را از امت خود در جهنم مشاهده کردند که توسط برخی از اعضای خود آویزان بودند و عذاب می شدند و آنها کسانی نبودند جز بد حجابان.

وی اضافه نمود: زنانی که مسلمان نیستند ولی در کشور اسلامی زندگی می کند باید بدانند قانون اساسی ما حجاب را یک امر ضروری برای زن در جامعه قلمداد کرده است.

رئیس دفتر امام جمعه میبد با اشاره به اینکه شاید برخی از بدحجابی ها از روی جهل باشد تصریح کرد: این افراد باید ارشاد شوند.

وی افزود: متاسفانه برخی از این بی حجابی ها تحت تاثیر دجال های دوره آخر الزمان، ماهواره است که در برخی از خانه ها یافت می شود.

حجت الاسلام حسنی اذعان کرد: در صورتی که افراد بدحجاب با امربه معروف و نهی از منکر اصلاح نمی شوند باید سازمان های ذی ربط با آنها طبق قانون برخورد کنند.

وی تاکید کرد: امروز همه ما بالاخص اصناف مسئول هستیم. وقتی یک خانم بدحجابی به فروشگاهی مراجعه می کند باید به او تذکر داد یا به او خدمات ارائه نداد.

حجت الاسلام حسنی خطاب به غیربومی ها گفت: اگر می خواهید در این شهر زندگی کنید باید فرهنگ و حجاب میبد را رعایت کنید.

گفتنی است  صبح امروز بانوان محجه میبدی از پارک فلسطین تا امام زاده سیدصدرالدین قنبر راهمپمایی علیه بی حجابی انجام دادند. سپس حجت الاسلام حسنی رئیس دفتر امام جمعه با حضور در این جمع به سخنرانی پرداخت.