ابراز امیدواری به اخذ سند ناحیه صنعتی حسن آباد میبد

ادارات شهرستانی این اداره کل، همکاری و تعامل بسیار سازنده ای را با این شرکت داشته اند و امیدواریم با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیریت امور اراضی، سند نواحی صنعتی مروست و حسن آباد میبد نیز طی سال جاری اخذ شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد از سند دار بودن حدود ۹۹ درصد از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مسعود عظیمی، ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد اظهار داشت: با اخذ سند توسعه ناحیه صنعتی بهاباد به مساحت بالغ بر ۱۸٫۳ هکتار و توسعه ناحیه صنعتی عقدا به مساحت هفت هکتار، در مجموع حدود شش هزار و ۵۲۲ هکتار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی استان سند دار شدند.

وی با اشاره به اراضی دارای سند ثبتی اظهار داشت: مساحت کل زمین های شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد شش هزار و ۶۱۰ هکتار است که سند ثبتی شش هزار و ۵۲۲ هکتار از این اراضی صادر شده است.

عظیمی خاطرنشان کرد: از مجموع ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی استان در حال حاضر ۲۶ شهرک و ناحیه دارای سند هستند.

وی ضمن قدردانی از همکاری های اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بیان داشت: طی روند صدور سند شهرکها و نواحی صنعتی استان، اداره کل ثبت اسناد و ادارات شهرستانی این اداره کل، همکاری و تعامل بسیار سازنده ای را با این شرکت داشته اند و امیدواریم با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیریت امور اراضی، سند نواحی صنعتی مروست و حسن آباد میبد نیز طی سال جاری اخذ شود.