جشنی که موجب آزار و اذیت دیگران شود مورد رضای حضرت حجت(عج) نیست

فلاح با اشاره به وجود ترافیک سنگین در محدوده خیابان امام(ره) از اصناف و بازاریان خواستند در صورت تمایل به پخش شربت و شیرینی در بین مردم از محلهای همچون مساجد، حسینه ها و تکایا و همچنین از محدوده پارک بهاران و بلوار امامزاده میر شمس الحق استفاده نمایند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد : فلاح معاون فرماندار در جلسه ای با حضور روسای اصناف شهرستان میبد ضمن برشمردن اهمیت برگزاری هرچه باشکوه تر جشنهای میلاد حضرت ولی عصر (عج) بر لزوم برقراری نظم و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و لزوم پرهیز از ترافیک در محدوده خیابان امام خمینی (ره ) تأکید نمودند.

در این جلسه فلاح با اشاره به وجود ترافیک سنگین در محدوده خیابان اما م (ره) از اصناف و بازاریان خواستند در صورت تمایل به پخش شربت و شیرینی در بین مردم از محل های همچمن مساجد ، حسینه ها و تکایا و همچنین از محدوده پارک بهاران و بلوار امامزاده میر شمس الحق برای این امر مذهبی استفاده نمایند .

وی تصریح کرد : لزوم رعایت مسائل بهداشتی و حفظ نظافت شهری از جمله مواردی است که می بایست در برگزاری اینگونه مراسم مذهبی رعایت نمود .

وی تأکید نمود با وجود قرار گرفتن واحد اورژانس و آتش نشانی در خیابان امام ایجاد سد معبر ممکن است به قیمت جان انسانی تمام شود و این امر هرگز مورد رضایت حضرت حجت نخواهد بود .

در این جلسه خلیلی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت نیز ضمن تقدیر از برگزار کنندگان جشنهای نیمه شعبان از روسای اصناف خواست به مصوبات جلسه توجه ویژه داشته باشند و با دستگاههای اجرایی همکاری لازم را داشته باشند .

جانب اللهی کارشناس مرکز بهداشت نیز بر رعایت نکات بهداشتی تأکید نمودند و خواستار برخورد با افرادی شدن که با استفاده از حیوانات و یا ماسکها ضمن توهین به این جشنهای مذهبی فرهنگ اصیل میبدی را نیز زیر سئوال می برند .

در پایان این جلسه مصوب گردید اصناف در جهت کنترل ترافیک با دستگاههای اجرایی از جمله راهنمایی و رانندگی شهرستان همکاری لازم را داشته باشند .

مطلب مرتبط: ممنوعیت‌ برگزاری‌ مراسم درخیابان امام خمینی(ره) میبد درنیمه شعبان