حرمت‌شکنی آشکار در شب عید مبعث در نزدیکترین نقطه به میدان پلیس میبد!

با ادبیاتی مودبانه خواستار حضور پلیس و برخورد با این هنجارشکنان شد اما این افراد پس از آنکه به اجرای کامل(!) برنامه خود پرداختند، حرکت کاروان خود را ادامه دادند تا در نقاط دیگری از میبد هم ایستگاه بزنند و به نمایش هنر رقاصی خود بپردازند

  • مسجد مرشدی ما

همزمان با شب عید مبعث، تعدادی از جوانان همراه با یک کاروان عروسی با بستن خیابان امام خمینی(ره) در محدوده بانک ملی مرکزی و همچنین درمانگاه فرهنگیان میبد به رقص و پایکوبی پرداختند.

67016953292445251792

به گزارش خبرنگار “میبدما”، این حرکات ناهنجار باعث ترافیک سنگینی در حد فاصل بانک سپه تا بانک صادرات مرکزی شده بود و این در حالی است که محدوده مذکور، شلوغترین نقطه شهرستان میبد محسوب می شود.

68307568887865892649

این هنجارشکنی، در نزدیکترین نقطه به میدان پلیس که همیشه محل تجمع تعدادی از ماموران نیروی انتظامی می باشد اتفاق افتاده اما متاسفانه مشاهدات خبرنگار “میبدما” حاکی از آن است که در آن زمان ماموران نیروی انتظامی در صحنه حضور نداشتند.

43210399034815781695

خبرنگار “میبدما” با مشاهده این وضعیت با نیروی انتظامی تماس گرفته و با ادبیاتی مودبانه خواستار حضور پلیس و برخورد با این هنجارشکنان شد اما این افراد پس از آنکه به اجرای کامل(!) برنامه خود پرداختند، حرکت کاروان خود را ادامه دادند تا در نقاط دیگری از میبد هم ایستگاه بزنند و به نمایش هنر رقاصی خود در شاهرگ عبور و مرور میبد بپردازند؛ به گونه ای که این وضعیت حداقل به مدت ۳۰ دقیقه ادامه داشته است.

امیدواریم پلیس محترم و زحمتکش شهرستان میبد با حضور به موقع و مقتدرانه خود در برنگاههای هنجارشکنی در شهرستان، مانع از گسترش بیشتر این گونه قبح شکنی ها شود تا آسایش و امنیت روانی اهالی این خطه بیش از این دستخوش لطمه های این چنینی نشود.