تقدیر و تشکر ویژه آیت الله اعرافی از دکتر کمال یزدی +عکس

حجت الاسلام و المسلمین فاضلی و شیخ مرتضی دهقانی به نمایندگی از آیت الله اعرافی با حضور در مرکز بهداشت بفروئیه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر کمال یزدی در مرکز بهداشت میبد، پیام مکتوب امام جمعه میبد و هدیه ای به رسم یادبود را نیز به وی تقدیم کردند.

صبح امروز آیت الله اعرافی -امام جمعه میبد- با اعزام نمایندگانی به محل کار فعلی دکتر کمال یزدی از خدمات وی در سمت ریاست مرکز بهداشت میبد تقدیر و تشکر نمود.

payam-arafi

به گزارش خبرنگار “میبدما”، حجت الاسلام و المسلمین فاضلی و حجت الاسلام و المسلمین شیخ مرتضی دهقانی به نمایندگی از آیت الله اعرافی با حضور در مرکز بهداشت بفروئیه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر کمال یزدی در مرکز بهداشت میبد، پیام مکتوب امام جمعه میبد و هدیه ای به رسم یادبود را نیز به وی تقدیم کردند.

متن پیام آیت الله اعرافی خطاب به دکتر کمال یزدی به این شرح است:

“جناب آقای دکتر یزدی

با سلام و احترام

خدمات شما یاد ماندنی و انشاء الله در پیشگاه حضرت حق مشکور است صمیمانه از شما تقدیر و تشکر می نمایم و سلامت و سعادت شما را خواهانم.

 علیرضا اعرافی – ۱/۳/۱۳۹۳″

payam-arafi2

گفتنی است دکتر یزدی به مدت ۴ سال سرپرستی مرکز بهداشت میبد را برعهده داشت و در این سمت منشاء خدمات فراوانی برای همشهریان میبدی شده بود و چند روز پیش بنا به صلاحدید تیم جدید بهداشت و درمان در میبد از این سمت برکنار شد.