گزارش تصویری؛

گرامی داشت سالروز عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر

به مناسبت سوم خرداد سالروز عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر ، مراسمی با حضورکارکنان ناحیه مقاومت بسیج میبد ،بسیجیان، فرماندار ، امام جمعه موقت ، فرماندهان انتظامی ، جانبازان و ایثارگران و مسئولین ادارات و نهادها صبح سوم خرداد در سالن اجتماعات فرمانداری میبد برگزار شد. به گزارش میبدما ؛حجت الاسلام نورالدینی معاون […]

به مناسبت سوم خرداد سالروز عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر ، مراسمی با حضورکارکنان ناحیه مقاومت بسیج میبد ،بسیجیان، فرماندار ، امام جمعه موقت ، فرماندهان انتظامی ، جانبازان و ایثارگران و مسئولین ادارات و نهادها صبح سوم خرداد در سالن اجتماعات فرمانداری میبد برگزار شد.

به گزارش میبدما ؛حجت الاسلام نورالدینی معاون نمایندگی نهاد رهبری در جهاد کشاورزی استان به عنوان سخنران مراسم گفت : هشت سال دفاع مقدس ما را نوجوانان و جوانان ۱۹ تا ۲۷سال اداره کردند .
توکل ، استقامت و ولایت پذیری را رمز پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر خواند و گفت : جبهه های ما زیارت عاشورا ، بصیرت و ولایت پذیری و سبقت برای شهادت بود .
حجت الاسلام نورالدینی در ادامه تصریح کرد وظیفه امروز ما در مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن جهاد تبیین امر به معروف و نهی از منکر است .
درپایان مراسم از ۵۰ نفر از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و ده نفر از خانواده های شهدا عملیات بیت المقدس تجلیل شد .
شهرستان میبد ده شهید را در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر تقدیم نظام و انقلاب کرده است.