جشن تکلیف فرزندان بهزیستی و میلاد جوادالائمه در میبد

مراسم جشن تکلیف فرزندان بهزیستی به مناسبت گرامیداشت میلاد جوادالائمه با حضور مدیرکل بهزیستی استان یزد، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان در هتل مهر بد میبد برگزار شد.

مراسم جشن تکلیف فرزندان بهزیستی به مناسبت گرامیداشت میلاد جوادالائمه با حضور مدیرکل بهزیستی استان یزد، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش میبدما؛در این مراسم مدیر کل بهزیستی استان یزد ضمن تبریک به فرزندان مکلف و تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این جشن، گفت:خاطره جشن تکلیف، یک خاطره شیرین تربیتى و معنوى است وسرآغاز قبول مسئولیت‌های دینی و انسانی است.

وی افزود:نتیجه نهایی انجام تکالیف دینی و پرهیز از آنچه ممنوع و حرام است، به کمالِ انسان مربوط می شود که باید قبل از شروع سن تکلیف به زبانی ساده همراه با استدلال آن را برای کودکان و نوجوانان بیان کرد.

در ادامه‌ی این مراسم سید محسن فلاح ریئس بهزیستی میبد ضمن خوشامد گویی به مهمانان، گفت: ۵ نفر از فرزندان مراکز سایبان دریا میبد و روح الامین اردکان در این مراسم مکلف می شوند.

امام جمعه موقت میبد نیزضمن حضور در این مراسم واقامه نماز جماعت مغرب و عشا، همزمانی این جشن با ایام الله دهه فجر ومیلاد امام جواد را خوش یمن خواند ورشادت های ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی را خاطر نشان کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان با اشاره به جلسات آموزشی که برای آشنایی کودکان ونوجوانان موسسه سایبان دریا با مسائل دینی ومذهبی برگزار نموده است، گفت:آشنایی با فرزندان بهزیستی و خدمت به این عزیزان را موجب رزق معنوی و برکت در زندگی است.

گفتنی است این مراسم علاوه برآشنایی فرزندان با برخی از مضامین دینی همراه با اجرای برنامه های شاد وسرگرمی و اهدا هدایایی متنوع برگزار شد.