جشنواره تفریحی ورزشی کودکان شاد در میبد برگزار شد

این جشنواره در قالب یک طرح اجتماع محور با همکاری بهزیستی ، آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان ومرکز مثبت زندگی ۱۰۷۱۳ انجام شد.

جشنواره تفریحی ورزشی کودکان شاد با حضور ۵۰۰ نفر از مادران و فرزندان در سالن ورزشی شهدای میبد برگزار شد.
رئیس بهزیستی میبدگفت: این جشنواره در قالب یک طرح اجتماع محور با همکاری بهزیستی ، آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان ومرکز مثبت زندگی ۱۰۷۱۳ انجام شد.
وی افزود : اعتباراین طرح۱۲۰۰۰۰۰۰۰ ریال بود که در راستای اهداف پیشگیری از معلولیت هاو آسیب های اجتماعی ازسوی بهزیستی تامین شد.
راضیه دهقانی مسئول فنی فنی مرکز مثبت ۱۰۷۱۳ گفت:در این جشنواره مادران به همراه فرزندان خود در چند ایستگاه متنوع به انجام فعالیتهای ورزشی وسرگرمی ، تفریحی پرداختند.
وی هدف از اجرای جشنواره تفریحی ورزشی کودکان شاد با حضور ۲۳۰ کودک را افزایش نشاط و تحرک کودکان و اینکه چگونه با آموزش‌های همراه با شادی و نشاط، کودک را برای ورود به جامعه پرخطر امروز واکسینه کنیم و راه و روش هدف گذاری و پیشرفت و زندگی و تفریح درست را به آنها آموزش دهیم ، بیان کرد.
لازم به ذکر است در سال جاری تعداد۱۰ پروژه اجتماع محور با موضوعات ،جشنواره فرشتگان زمینی جشنواره تفریحی ورزشی کودک شاد میبد، جشنواره دست سازه های نوجوانان مانا،جشنواره ورزش، نشاط، بهره وری، پویش زندگی سبز،نشاط وسرگرمی جمعی کودکان سنین پیش دبستان، بهبود کیفیت زندگی وکاهش آسیب فضای مجازی در زنان، پویش هدایت زندگی، اشتغال خانگی بانوان وپروژه پویش گوهرعفاف با اعتبار در نظر گرفته شده حوزه پیشگیری بهزیستی به مبلغ ۶۲۹۰۰۰۰۰۰ریال در محلات مختلف شهرستان با همکاری موسسات ومراکز مثبت زندگی تحت نظارت این اداره اجراشده است