نفرات برتر اولین دوره مسابقه سراسری انشاءنویسی دانش‌آموزان مدارس شهرستان میبد معرفی شدند

اولین دوره مسابقه سراسری انشاءنویسی دانش‌آموزان مدارس شهرستان میبد با موضوع «میبد در سال ۱۴۲۰» برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

اولین دوره مسابقه سراسری انشاءنویسی دانش‌آموزان مدارس شهرستان میبد با موضوع «میبد در سال ۱۴۲۰» برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی دانشگاه میبد،در این مسابقه که به همت نهادهایی چون دانشگاه میبد، آموزش و پرورش شهرستان میبد، شهرداری و شورای شهر میبد و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی میبد برگزار گردید، ۱۱۷ دانش‌آموز در مقاطع ابتدایی دوم، متوسطه اول و متوسطه دوم آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمودند.

داوری این آثار در دو مرحله انجام گرفت که در مرحله اول سه گروه از هیات اندیشه‌ورز آموزش و پرورش به ترتیب به داوری آثار ارسال شده دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی دوم، متوسطه اول و متوسطه دوم پرداختند و ۲۷ اثر در این مرحله انتخاب و به مرحله نهایی داوری آثار ارسال شد.

در مرحله نهایی این مسابقه که در سالن کنفرانس شهید منصور جندقی دانشگاه میبد برگزار گردید، ۲۷ دانش‌آموزی که آثارشان به این مرحله راه یافته بود به ارائه آثارشان پرداختند و هیات داوران به انتخاب ۹ اثر برتر (شامل ۳ اثر رتبه اول، ۳ اثر رتبه دوم، ۳ اثر رتبه سوم) به شرح ذیل پرداختند:

دانش‌موزان برگزیده مقطع ابتدایی

۱. مهسا کریمی (آموزشگاه شهدای فرهنگی)

۲. حدیثه ابوطالب‌دخت (آموزشگاه شاهد زارعشاهی)

۳. فاطمه زارعی (آموزشگاه نورالسماء)

دانش‌آموزان برگزیده مقطع متوسطه اول

۱. محمدمهدی برزگر (آموزشگاه شهید ذوالفقاری)

۲. الهه فلاح (آموزشگاه ۱۴ معصوم)

۳. رضا محیط (آموزشگاه شهید ذوالفقاری)

دانش‌آموزان برگزیده مقطع متوسطه دوم

۱. محمدصادق برزگر (آموزشگاه شهید رحیمی‌فر)

۲. زهرا هاتفی (آموزشگاه نجمه)

۳. زینب فلاح (هنرستان هنرهای زیبا)

شایان ذکر است نفرات اول این مسابقه، ۲۰ میلیون ریال، نفرات دوم ۱۰ میلیون و نفرات سوم ۵ میلیون ریال و ۱۸ نفر بقیه ۲ میلیون ریال جایزه دریافت خواهند نمود.