برگزاری مانور پناه گیری امن و خروج اضطراری در خانه های هلال ندوشن و روستای مزرعه کلانتر

بمناسبت روز جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی وهمزمان با سراسر کشور،مانور پناه گیری امن و خروج اضطراری در خانه های هلال ندوشن و روستای مزرعه کلانتر برگزارشد. به گزارش میبدما؛ این مانور با نواختن آژیرخطر آغازشد شرکت کنندگان با نحوه صحیح پناه گیری در زمان زلزله و متعاقب آن خروج اضطراری امن از منزل یا […]

بمناسبت روز جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی وهمزمان با سراسر کشور،مانور پناه گیری امن و خروج اضطراری در خانه های هلال ندوشن و روستای مزرعه کلانتر برگزارشد.

به گزارش میبدما؛ این مانور با نواختن آژیرخطر آغازشد شرکت کنندگان با نحوه صحیح پناه گیری در زمان زلزله و متعاقب آن خروج اضطراری امن از منزل یا محل کار را فراگرفتند.

در ادامه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر مصدومان فرضی حادثه را پس از انجام اقدامات اولیه از محل حادثه خارج و به آمبولانس منتقل کردند.

در این مراسم که بخشدار مرکزی اعضای شورا و تنی چند از مسئولان حضور داشتند رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد در سخنانی با اشاره به حادثه خیز بودن کشورمان، برضرورت ولزوم آموزش آحاد افراد جامعه به منظور کاستن از بار تلفات و خسارات ناشی از آن تاکیدکرد.

بنا همچنین از آمادگی جمعیت هلال احمر برای آموزش کمکهای اولیه و دوره آمادگی در برابر مخاطرات خبرداد.