تئاتر عروسکی گله من در میبد به نمایش در آمد

کارناوال زیبای که با اجرای نمایش عروسکی زنده “گله من” با یک دنیا فرهنگ سنتی زندگی عشایری و گله داری با زبان تئاتر آشنا شدند . به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری صدا و سیما در میبد؛ خانم قاسمی مربی مسئول کانون شماره دو پرورشی فکرکوکان میبد گفت : درهفته ملی کودک اجرای این […]

کارناوال زیبای که با اجرای نمایش عروسکی زنده “گله من” با یک دنیا فرهنگ سنتی زندگی عشایری و گله داری با زبان تئاتر آشنا شدند .
به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری صدا و سیما در میبد؛ خانم قاسمی مربی مسئول کانون شماره دو پرورشی فکرکوکان میبد گفت : درهفته ملی کودک اجرای این برنامه هدیه ایی بود برای فرزندانمان تا شادی و نشاط و لبخند را بر لبان آنها جاری کنیم .
قاسمی با بیان اینکه تماشاخانه سیار روستا به روستا و شهر به شهر برای بچه ها نمایش عروسکی اجرا می کند گفت : امروز روزی بود که جمع زیادی از کودکان و نوجوانان و دانش آموزان ساعتی قبل از استقرار تماشاخانه با خانواده های خود درانتظار اجرای این نمایش عروسکی و برنامه ها بودند .
وی افزود : اجرای برنامه های زنده و تئاتر عروسکی برای بچه ها جذاب است و ما می توانیم با زبان عروسک و درقالب تئاتر نکات آموزشی خوبی را به بچه ها یاد دهیم .
قاسمی گفت : امروز توانستیم حداقل بچه ها را از فضای آموزشی بیرون بیاوریم تا به فضای حقیقی بپیوندند و از برنامه ها لذت ببرند .