سه پیام تبریک متفاوت آیت الله اعرافی

پیام آیت الله اعرافی برای سازندگان فیلم ” خدایی برای همه “ بسم الله الرحمن الرحیم حجه الاسلام بدرالدین و آقای خادم زاده ، باسلام و تحیات توفیق یافتم با حضور خودتان فیلم زیبا و جذاب ” خدایی برای همه ” را به تماشا بنشینم، خلق این اثر فاخر و هنری را به شما و […]

پیام آیت الله اعرافی برای سازندگان فیلم ” خدایی برای همه “

بسم الله الرحمن الرحیم

حجه الاسلام بدرالدین و آقای خادم زاده ، باسلام و تحیات

توفیق یافتم با حضور خودتان فیلم زیبا و جذاب ” خدایی برای همه ” را به تماشا بنشینم، خلق این اثر فاخر و هنری را به شما و همکارانتان و همه هنروران و هنر دوستان شادباش و تبریک می گویم و به این فیلم هنری و فرهنگی و دینی افتخار و اعتزاز می نمایم، افزون بر این ، این اثر راقی نشان دهنده ذوق و قریحه و استعداد سرشار هنری فرزندان اسلام و ایران در میبد و استان یزد و در غیر تهران و مرکز است و انتظار می رود روزی مرکز نشینان از مرکز گرایی برون آیند و اصحاب فرهنگ و هنر در استانها و شهرها و روستاها را دریابند و زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای ناب جوانان و هنروران شهرستانی را فراهم آورند و در این زمینه مسولیت شورای عالی انقلاب فرهنگی و صدا و سیما و وزارت ارشاد و سایر نهادهای مسوول سنگین است، این فیلم و دیگر آثار هنری میبد و استان ، از نگاهی دیگر، جلوه ای دیگر از هنر متعهد و امکان و ضرورت درآمیختگی پیام های فرهنگی و اخلاقی و دینی با هنر متعالی است.

برای شما و همه هنروران جوان و پراستعداد، استواری و صبوری ثمر دهی بیشتر آرزومندم و از اولیای امور و مسوولان ذی ربط در شهرستان و استان و کشور انتظار حمایت و همراهی دارم ، شادکام و کامیاب باشید ، یک جهان سپاس ، دست خدا همراهتان باشد. والسلام

اعرافى – امام جمعه میبد

———————————–

پیام تبریک آیت الله اعرافی به مناسبت موفقیت دانش آموزان میبدی در میدان های علمی

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای اسعدی رییس محترم آموزش و پرورش میبد ، با سلام و تحیت

درخشش دانش آموزان عزیز میبدی و احراز رتبه های برتر و امتیازات ارزنده از سوی دختران و پسران و دانش آموزمان در میدان های علمی و تربیتی و فرهنگى بویژه توفیقات اخیر در کنکور و کسب رتبه های برتر و دو رقمی و سه رقمی و ممتاز را به مردم عزیز و اولیای گرامی و معلمان و مربیان و مدیران دانش آموزان و شما و همکارانتان صمیمانه تبریک و شادباش می گویم و توفیقات روزافزون همگان و بخصوص این عزیزان را از حضرت حق مسالت می نمایم .

مانند همیشه بر پاسداشت و هدایت و حمایت از این سرمایه های ناب و اهتمام به شکوفایی استعدادهای ناب و زلال دانش آموزان عزیز بویژه نخبگان و ممتازان تاکید و اصول و راهبردهای عدالت آموزشی و نخبه پروری و ترییت جامع و متوازن و سرآمدی و تعالی دانش آموزان در همه زمینه ها و هدایت و راهنمایی تحصیلی و تربیتی و رشد اجتماعی و سیاسی و هنری و رویکرد کلان و آینده نگر و گفتمان انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش  را یادآوری می نمایم .

لطفا سلام و سپاس و تبریک مرا به همه دانش آموزان برتر و صاحبان رتبه های ممتاز و خانواده ها و معلمان و مربیان و مدیران محترم آنان ابلاغ نمایید.

به امید روزها و سالها و درخشش ها و توفیقات برتر و فزونتر دانش آموزان ارجمند و آموزش و پرورش؛  والسلام علیکم

اعرافى – امام جمعه میبد

————————————–

پیام تبریک آیت الله اعرافی از نویسنده کتاب ” دوازده ثانیه “

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای جمال صادقی، باسلام و تحیت، نگارش کتاب روح نواز و دل انگیز ” دوازده ثانیه ” و خلق این اثر زیبا و قشنگ را به شما و همه نقش آفرینان در آفرینش و نشر آن شادباش و تبریک می گویم و این خدمت فرهنگی و پر جاذبه را می ستایم و ارج می نهم .

به زبان در آوردن یک حادثه طبیعی و دلخراش و استخراج این همه نکته های ناب و نغز توحیدی و انسانی از آن ، هنری متعهد و اقدامی باشکوه است و بیاری حضرت حق شما بدان دست یافته اید .

توفیق روزافزون شما و همه اصحاب هنر و فرهنگ و ادب را آرزومندم و حمایت مسوولان کشور و استان و منطقه را از این گونه خلاقیت ها و هنروری ها را انتظار می برم. یک جهان سپاس

اعرافى – امام جمعه میبد

منبع: میبد آدینه