اطلاعیه رسمی ستاد انتخابات وزارت کشور: انتخابات میاندوره‌ای میبد و تفت در ۳۰ آبان ۹۳ برگزار می‌شود/ قائم‌مقام وزارت کشور: زمانی برای انتخابات تفت و میبد تعیین نشده!/ معاونان سیاسی وزیر کشور و استاندار یزد: آبان برگزار می‌شود!!

مشخص نیست این تناقض گویی های فاحش چه علتی دارد اما در این مورد خاص به نظر می رسد شخص سخنگوی وزیر کشور بایستی پاسخگو باشد چرا که در اطلاعیه رسمی ستاد انتخابات کشور تاریخ ۳۰ آبان ۹۳ برای برگزاری انتخابات میاندوره ای قید شده

سخنگو و قائم مقام وزارت کشور با بیان اینکه زمانی برای برگزاری انتخابات در حوزه‌های انتخابیه نهاوند و تفت تعیین نشده است، گفت: وزارت کشور به دنبال تعیین زمان برگزاری انتخابات در دو حوزه انتخابیه نهاوند و تفت است.

به گزارش خبرنگار “میبدما”، حسین‌علی امیری در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره برگزاری انتخابات در حوزه‌های که فاقد نماینده هستند، گفت: نامه‌ای از مجلس به وزارت کشور برای برگزاری انتخابات در این دوحوزه واصل شده که این وزارت‌خانه نیز به دنبال تعیین وقت برای برگزاری انتخابات در این دو حوزه است.

سخنگو و قائم مقام وزارت کشور با تاکید براینکه تاکنون زمانی برای برگزاری انتخابات در دو حوزه تفت ومیبد و نهاوند تعیین نشده است، تصریح کرد: به دلیل اینکه تا انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی هیچ‌ انتخاباتی در کشور برگزار نمی‌شود، وزارت کشور در حال بررسی برای تعیین زمان برگزاری انتخابات در این دو حوزه انتخابیه است.

این سخنان سخنگو و قائم مقام وزیر کشور در حالی است که معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در ۲۶ بهمن سال گذشته رسما اعلام کرد که انتخابات میاندوره ای حوزه های انتخابیه میبد و تفت در تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۹۳ برگزار خواهد شد.

وی در تاریخ مزبور در نشستی خبری اعلام کرده بود که بر اساس اطلاعیه شماره ۱ ستاد انتخابات کشور، انتخابات میاندوره ای میبد و تفت در ۳۰ آبان ۹۳ برگزار می گردد.

همچنین در اسفند ماه سال گذشته معاون سیاسی وزیر کشور هم گفته بود که انتخابات میاندوره ای در میبد و تفت در آبان ۹۳ برگزار خواهد شد.

مشخص نیست این تناقض گویی های فاحش در سطح مقامات ارشد استانداری و وزارت کشور چه علتی دارد اما در این مورد خاص به نظر می رسد شخص سخنگوی وزیر کشور بایستی پاسخگو باشد چرا که در اطلاعیه رسمی ستاد انتخابات کشور تاریخ ۳۰ آبان ۹۳ برای برگزاری انتخابات میاندوره ای قید شده و معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم بر همین مبنا تاریخ مذکور را به اصحاب رسانه بیان کرده است.