برگزاری نشست با موضوع سبک زندگی

به همت حوزه مقاومت خدیجه الکبری (س) میبد، نشست عقیدتی با حضور خانم جعفری در جمع فرماندهان و شورای این حوزه در سالن شهداء شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری بسیج، در این نشست جعفری؛ مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زهرا (س) میبد به شاخص‌ها و معیار‌های سبک زندگی اسلامی پرداخت و گفت: نقش زنان در تحکیم رابطه همسران غیرقابل انکار است ویکی از معیار‌هایی که باعث تداوم زندگی مشترک زوجین می‌شود مصاحبت و همراهی با همسر می‌باشد.
وی افزود: نقطه محور دایره زندگی، زن و مادر می‌باشد و مرد مظهر اقتدار و نیاز و زن مظهر ناز الهی می‌باشد و در عصر کنونی که دشمنان اسلام و انقلاب با تهاجم فرهنگی درصدد تغییر سلایق و تضعیف اعتقادات خانواده‌ها هستند، مادران نقش مهم و بسزایی در مقابله با این نقشه‌های دشمنان دارند.
مدیر حوزه علمیه حضرت زهراء (س) میبد با اشاره به بنیان جسمی زن و مرد گفت: زن شنوایی قوی و مرد بینایی قوی دارد فلذا پوشش، گفتار و رفتار ما در مقابل نامحرم نباید همراه با ناز و عشوه باشد چرا که مرد نامحرم بینایی قوی دارد و این اگر در جای خود استفاده نشود باعث ضرر‌های زیادی به بنیان خانواده می‌شود.
این نشست که با هدف ارتقای دانش و بینش بسیجیان برگزار شده بود با پاسخگویی به سوالات افراد توسط خانم جعفری خاتمه یافت.