خشم رسانه‌های زنجیره‌ای نسبت به همایش “دلواپسیم” برای چیست؟!

به سختی از جمعیت اومدم بیرون. دیدم چندهزار نفر تو حیاط رو زمین نشستند. خیلی تو راهروها و زیر درخت سرپا ایستاده اند. جالب بود برخی رفقای اصلاح طلب و برخی خانم علی الظاهر بی حجاب نیز منتقد توافق ژنو اونجا بودن!!

  • مصطفی قاسمی پور

دیروز خبری بدستم رسید که همایشی با عنوان دلواپسیم در فلان نقطه برگزار میشه توجهی نکردم. خسته سفر بودم و نگران منزل. دیدم تا ظهر چندین پیامک اومد. علیرغم میلم! رفتم به همایش. سالنی بزرگ ولی خالی از جمعیت. در گوشه ای دنج زیر تنها پنکه سالن نشستم تو دلم گفتم کی میخواد این سالن رو پر کنه. کمی گذشت و رسید به ۲۰ دقیقه به مراسم باورم نمیشد سالن لب به لب جمعیت بود. راهروها هم نشستند صندلی هم اضافه کردند جواب نداد و خلاصه موج موج جوون فوج میزد.

در میان اون سیل جمعیت گیر کرده بودم و به شدت نگران که چطور سروقت به منزل برسم تا.. . دست نوشته ها بچه ها شور وشوق اونها و مجری که دائم میگفت پیش بینی این جمعیت رونکردیم ببخشید

به سختی از جمعیت اومدم بیرون. خیلی وقت بود تو این اجتماعات نبودم. دیدم چندهزار نفر تو حیاط رو زمین نشستند. خیلی تو راهروها و زیر درخت سرپا ایستاده اند. جالب بود برخی رفقای اصلاح طلب و برخی خانم علی الظاهر بی حجاب نیز منتقد توافق ژنو اونجا بودن!!

جمع انبوهی که دیروز اونجا بود نقطه اشتراکشون یک چیز بود: نگران آینده انقلاب. نگرانی که بعد از خانه نشینی احمدی نژاد سیر صعودی گرفته. سوای اینکه چه کسی در ستاد چه کسی بوده خودجوش دور هم جمع شده بودند. از طلبه ها تا دانش آموزان تا فعالان فلان مسجد تا پیرمردهای عصبانی و تا البته تشکلهای دانشجویی.

ولی تیتر امروز روزنامه های اصلاح طلب امروز هم جالب بود که تمام تلاششان برای برعکس جلوه دادن همایش نمودند: ربط دادن همایش به شروع فعالیت انتخاباتی احمدی نژاد، پرداختن با قابل طنز و مسخره کردن حضار و به حاشیه راندن اصل قضیه. اما واقعیتی که به چشم دیدم یک چیز بود: دیروز نه از احمدی نژاد و نه از هیچ کس دیگر خبری نبود هزاران هزار جوان نگران آینده خشم و صبر انقلابیشان را به میدان آورده بودند، جوانانی که امروز روزنامه ها به آنها لقب شکست خورده های انتخابات ۲۴خرداد داده بودند.

جای بسی خوشحالی و خرسندی بود که نه تنها جبهه انقلاب از شکست ظاهری پارسال سرخورده نشده بلکه با بازسازی سریع بدنه خود در هماورد هسته ای به اجماعی تشکیلاتی رسیده اند این واقعیت را خود روزنامه های اصلاح طلب به خوبی میدانند و از سر همین قضیه خشم مسخره واری را نثار آنها میکنند.

دیروز هزاران دلسپرده ولایت دلواپس شده بودند. سوای هر اتفاقی کلا دلواپس شدن قشر متدین چیز خوبیست حالا بهردلیلی که باشد. همایش دیروز قطعا در گذر تاریخ سیاسی ماههای آینده جای خود را باز خواهد کرد و اثرش را خواهیم دید ان شاء الله

امیدوارم روزی دوستان چنین همایشی را برای مطالبه روی زمین مانده رهبری در خصوص کمک همگانی به دولت برگزار کنند.