کانون امام سجاد (ع) ندوشن تجلیل شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از کانون امام سجاد(ع) میبد به واسطه کسب عنوان برتر فهما در عرصه « فضای مجازی و رسانه» تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش میبدما به نقل از شبستان، نخستین رویداد ملی فهما در سال ۹۸ با حضور بیش از ۲۵ هزار کانون فرهنگی هنری در سطح کشور برگزار شد که استان یزد توانست در عرصه های مختلف عنوان برتر را به خود اختصاص دهد.

عرصه « فضای مجازی و رسانه» با عنوان یکی از رشته هایی بود که استان یزد توانست رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دهد و کانون امام سجاد (ع) ندوشن میبد توانست رتبه برتر کشوری را در این زمینه کسب کند.

به این واسطه مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در تقدیر نامه ای از زحمات مدیر مسئول این کانون محمد علی نقیبی قدردانی کرد.

نقیبی در این زمینه به خبرگزاری شبستان گفت: کانون فرهنگی هنری حضرت سجاد (ع) در سال ۹۴ تاسیس و از بدو تاسیس خود فعالیت های خود را در قالب برنامه های فرهنگی و هنری در حوزه های مختلف آغاز کرده است.

خوشبختانه با شروع طرح ملی فهما کانون موفق شد در تمامی حوزه ها فعالیت های خود را ساماندهی کرده و همچنین اعضای کانون را بسته به تخصص خود در زمینه های مختلف ساماندهی کند، کانون حضرت سجاد (ع) با توجه به داشتن نیروی جوان و همراه توانسته است در سال های گذشته با راه اندازی گروه تئاتر، نمایش، فیلم در سطح شهر فعالیت کند و به لطف خداوند در اولین دوره پایتخت فرهنگ و هنر مساجد به عنوان کانون برتر در حوزه فضای مجازی و رسانه معرفی شود.