معرفی رئیس جدید ستاد احیاء امربه‌معروف میبد

در نشستی با حضور آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه، فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین، از خدمات حجت‌الاسلام جمال اسلامی قدردانی و عباسعلی دهقانی به‌عنوان رئیس جدید ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان میبد معرفی شد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، آیت‌الله اعرافی در این نشست گفت: وظیفه همه ماست که از جایگاه عفاف و حجاب را به‌عنوان هنجارهای دینی، فرهنگی، معنوی و انقلابی صیانت کنیم.

امام‌جمعه میبد با تأکید بر نگاه جامع به فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر تصریح کرد: ناهنجاری‌هایی که به‌سلامت و امنیت جامعه لطمه می‌زند باید کنار زد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور صیانت از امنیت جامعه و هنجارهای دینی را در گروه هم‌افزایی مسئولین همه دستگاه‌ها خواند و گفت: نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج، دادستانی و دستگاه‌های امنیتی باید کاملاً هماهنگ در این مسئله عمل کنند.

آیت‌الله اعرافی گفت: ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی، یادآوری احیاء تمدن اصلی است که باید با نیرو و شبکه‌سازی مسائل دینی را فرهنگ‌سازی کند.

امام‌جمعه میبد توجیه خوب ضابطین ستاد ازلحاظ اخلاقی، قانونی، دینی و شرعی و بسنده نکردن به وضع موجود و کادر سازی حداکثری از همه اصناف، روحانیون در پایگاه‌ها و مساجد را در شکل‌گیری فرهنگ عمومی ضروری دانست و گفت: باید برای نشر فرهنگ امربه‌معروف اتاق اندیشه‌ورز شکل گیرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه با اختصاص ۲۰ میلیون تومان به فعالیت‌های فرهنگی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر گفت: قانون حقوق شهروندی باید فعال، طرح عفاف و حجاب جامع تهیه و قانون حمایت از عامران و آسیب‌های اجتماعی که وزارت کشور پای‌کار است باید انجام شود.