آغاز واگذاری زمین‌های شهرک دام‌پروری دام‌سبک در ندوشن

رئیس جهاد کشاورزی میبد که به همراه فرماندار شهرستان به ندوشن سفرکرده بود از آغاز واگذاری زمین‌های شهرک دام‌پروری دام سبک ندوشن خبر داد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح فرماندارمیبد در این بازدید بر تسریع در تأمین زیرساخت‌های این شهرک دام‌پروری تأکید کرد.

فلاح افزود: ظرفیت دام‌پروری در ندوشن بالاست و می‌تواند علاوه برافزایش سرمایه‌گذاری در این بخش، کمک خوبی برای تأمین گوشت و لبنیات در منطقه باشد.

صدر پور کوثری بابیان اینکه شهرک دام سبک ندوشن در سطح ۴۲ هکتار آماده واگذاری است و اولویت هم افراد بومی و افراد دارای چکنه دام سبک در منطقه هستند گفت:. این شهرک مشتمل بر ۱۷۵ واحد دامی با ۴۴ هزار رأس ظرفیت است.

پور کوثری افزود: با توجه به پتانسیل ندوشن در دام‌پروری و استقبال مردم از دام سبک، شهرک دام‌پروری را از این منطقه شروع کردیم و به‌زودی در دیگر نقاط شهرستان میبد هم مشابه این شهرک را ایجاد خواهیم کرد.

رئیس جهاد کشاورزی میبد گفت: متقاضیان و سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند در بخش دام سبک وارد شوند می‌توانند از امکاناتی که در اینجا فراهم می‌شود قطعه زمینی در اختیارشان قرار بگیرد و سرمایه‌گذاری را شروع کنند.

پور کوثری تصریح کرد: قیمتی بابت زمین از مردم دریافت نمی‌شود و عمده هزینه‌ها، هزینه زیرساخت ازجمله برق است و در اولویت دوم هم هزینه آب و جاده از متقاضیان دریافت خواهد شد.