یزد گرم‌تر می‌شود

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی استان یزد با بیان اینکه دمای هوای یزد هم اکنون ۳۵ درجه است، گفت: طی روزهای آینده هوا در این استان گرمتر خواهد شد.

به گزارش میبدما؛ سیدعباس میرحسینی در گفتگو با مهر اظهار داشت: با شمالی شدن سوی جریانات و کاهش ارتفاع تراز میانی جو، روزهای اول هفته در یزد کاهش چهار تا شش درجه‌ای دما را شاهد بودیم اما از روز سه شنبه دوباره افزایش تدریجی دما را در استان شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دمای هوای امروز (دوشنبه) یزد در گرم‌ترین ساعات به ۳۵ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ۲۲ درجه می‌رسد، افزود: از فردا دمای هوا در مرکز استان یزد به ۳۸ درجه می‌رسد.

میرحسینی با بیان اینکه دمای هوا در اغلب مناطق استان یزد بین ۳۵ تا ۴۱ درجه متغیر است، عنوان کرد: بافق طی روزهای آینده گرم‌ترین منطقه استان است و دمای هوا در این منطقه در گرم‌ترین ساعات به ۴۱ درجه می‌رسد.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی استان یزد بیان کرد: خنک‌ترین نقطه استان یزد طی روزهای آینده، نصرآباد شهرستان تفت با دمای ۳۱ درجه خواهد بود.

وی یادآور شد: وزش باد در برخی نقاط استان با احتمال وقوع گرد و غبار در برخی مناطق استان نیز برای امروز و فردا پیش بینی می‌شود.