بخش آنکولوژی و کموتراپی بیمارستان میبد آماده راه اندازی است

جلسه نهایی پیرامون هماهنگی افتتاح بخش آنکولوژی و کموتراپی بیمارستان امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان میبد برگزار گردید.

به گزارش میبدما؛ دکتر فرح زادی رئیس بیمارستان در پایان جلسه از راه اندازی این بخش در چند روز آینده خبر داد و گفت: با صدور مجوزهای لازم این بخش با ۲۴ تخت آماده بهره برداری شده است.
وی راه اندازی این بخش در شهرستان را خدمت بزرگی به بیماران شهرستان های میبد و اردکان دانست و گفت: با توجه به اینکه درمان بیماران نیازمند به شیمی درمانی در مرکز استان انجام می گردد و رفت و آمد بیماران به مرکز استان و هزینه های بالای بخش خصوصی و انتظار طولانی بیماران برای انجام شیمی درمانی مشکلات جدی را برای این عزیزان ایجاد نموده، امیدواریم با راه‌اندازی این بخش اندکی از دغدغه های این عزیزان و خانواده هایشان برطرف شود.
رئیس بیمارستان میبد افزود: هرچند مشکلات جدی در تامین نیروی انسانی برای این بخش وجود دارد اما مصمم هستیم با نیروی تخصصی موجود کار را شروع کنیم و امیدواریم مسئولین محترم شهرستان خصوصا آقای دکتر میرمحمدی نماینده محترم مردم در مجلس در ادامه راه ما را همچون گذشته یاری نمایند.
وی افزود: برای راه اندازی این بخش فعلا بال شرقی بخش روانپزشکی تجهیز گردیده و انشاءالله با تکمیل پروژه فاز یک توسعه بیمارستان طبقه سوم به بخش آنکولوژی اختصاص داده خواهد شد.
وی در پایان از خیر گرامی سرکار خانم فاطمه السادات میرمحمدی که تامین هزینه خرید تجهیزات را بر عهده گرفتند و خانواده محترم مرحوم آخوندی که بانی ساختمان اصلی بخش در طبقه سوم فاز یک توسعه هستند قدردانی نمود.