افزایش سلیقه‌ای نرخ کرایه تاکسی های بین شهری/ عدم نظارت تا چه زمانی ادامه دارد؟!

عدم نظارت بر فعالیت تاکسی های بین شهری، باعث بالارفتن نرخ کرایه ها در میبد شده است.

به گزارش میبدما؛ خبرنگار میبدما با اعتراض برخی از همشهریان میبدی در طول یک ماه گذشته مبنی بر افزایش خودسرانه کرایه تاکسی های بین شهری (میبد-یزد و بالعکس) با برخی از مسئولین جهت رفع این مشکل رایزنی کرد که متاسفانه بعد از گذشت این مدت تحرک مثبتی صورت نگرفته است.

میبدی هایی که از این وسائل نقلیه استفاده می کنند اذعان کردند که نرخ کرایه برای هر نفر ۸ هزار تومان است که به صورت عادی از ۱۰ الی ۱۵ هزار تومان متغییر دریافت می شود و حتی در پیک زمان شیوع کرونا این نرخ تا ۳۰ هزار تومان نیز از مردم گرفته شده است.

این در حالی است که نه تنها برچسب قیمت که باید در ماشین نصب باشد، حذف شده بلکه افزایش قیمت به مینی‌بوس های بین شهری نیز سرایت کرده و شنیده شده به جای ۴ هزار تومان، ۵ هزار تومان دریافت می کنند.

در ارتباط با برخی از مسئولین ذی‌ربط و پیگیری این موضوع در چند هفته گذشته متاسفانه آن چه به عینه می توان بیان کرد، عدم نظارت و بی برنامگی در رفع این معضلات هر چند جزئی بوده، که مردم را به حق گله‌مند کرده است؛ در حالی که تنها پیگیری نصب برچست قیمت می توانست در رفع این مشکل به شدت موثر باشد.

پایگاه خبری میبدما آمادگی دارد در صورت حل نشدن این مشکل، جزئیات پیگیری های انجام شده از مسئولین را در آینده ای نزدیک برای مردم شریف میبد رسانه ای کند.