بازرسی از ۳۸۶ واحد صنعتی استان

 محمدحسین ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت فولاد آلیاژی ایران بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای پروتکل های بهداشتی ابلاغی در محیط کار و تولید این واحد بزرگ صنعتی قرار گرفت.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در حاشیه این دیدار گفت: طی جلسه ای که در هشتم فروردین ماه سال جاری به صورت حضوری و ویدیو کنفرانسی بین مدیران و کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، همکاران بنده در این اداره کل و بازرسان کار سراسر استان برگزار شد مقرر گردید بازرسان این اداره از واحدهای تولیدی بازدید کرده و با دقت بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی ابلاغی نظارت و در صورت وجود نقص سریعا موارد را گزارش نمایند.
وی با تاکید بر اینکه همکاران بنده روز گذشته در یک حرکت جهادی از ۳۸۶ واحد کارگاهی و تولیدی در سطح استان بازرسی به عمل آورند خاطر نشان ساخت: صیانت از نیروی کار و همچنین حفظ تولید استان از سیاست ها و برنامه های این اداره می باشد.
ریاحی بیان کرد: از همان روزهای آغازین شروع ویروس کرونا این اداره با برگزاری جلسات متعدد درون و برون سازمانی، در راستای حفظ و صیانت از جامعه کار و تولید استان، سیاست ها و تدابیر خاصی را در نظر گرفته است.
وی گفت: بسته های آموزشی در قالب پوستر، بروشور، بنر، کلیپ و ابلاغ پروتکل های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا بر روی سایت این اداره بارگذاری و همچنین تمامی آنها در اختیار واحدهای تولیدی قرار داده شده که این روند همچنان بی وقفه ادامه دارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه کارافرینان وصاحبان صنایع با نظارت وهمراهی دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت تلاش دارند مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش در اختیار کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی و صنعتی استان قرار دهند تصریح کرد: با هماهنگی دستگاه های ذی ربط واحدهای تولید مواد ضدعفونی کننده، ماسک و مواد بهداشتی با تمام ظرفیت در استان بی وقفه تلاش می کنند تا کمبودی در استان احساس نشود.
وی اضافه نمود: در این مدت سعی شد واحدهای تولیدی که امکان تعطیلی برایشان میسر بود با جابه جایی تعطیلات و بازه زمانی تعمیراتشان جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا متوقف گردند.
لازم به ذکر است در این بازدید سرزده محمدرضا حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، سیدمسعود عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد و سیدمحمد مروستی زاده رئیس اداره بازرسی این اداره کل، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان حضور داشتند.