رئیس جدید اداره پست میبد معرفی شد

در نشستی با حضور فرماندارمیبد و مدیرکل اداره پست استان از خدمات “ذبیح‌الله طاهری” قدردانی و “علیرضا آخوندی” به‌عنوان رئیس جدید اداره پست شهرستان معرفی شد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد در این آیین ضمن قدردانی از خدمات طاهری و آرزوی موفقیت به آخوندی گفت: اداره پست در جامعه مدرن امروزی فرصت‌ها و ظرفیت‌های مناسبی در ارائه خدمات به مردم در همه زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی دارد.

حسین فلاح افزود: فضای اینترنتی امروز ظرفیت خوبی است که اداره پست می‌تواند با ورود به دنیای الکترونیک و اینترنت، فعالیت خود را به سمت همان پروژه جی نف و کاهش حضوری مردم دنبال کند.

علی‌محمد رحمانی پور مدیرکل اداره پست استان هم گفت:۴ هزار و ۲۰۰ معابر بی‌نام در شهرستان میبد وجود دارد که کار در اداره پست را دشوار کرده است.

رحمانی پور هم‌چنین با اشاره به پروژه جی نف گفت: اداره پست امروز به سمت بسته و اسناد و مدارک رفته است و می‌تواند با حرکت در این سمت به کاهش مراجعات حضوری مردم در اداره پست کمک کند.

وی افزود: اداره پست باید بتواند با ارائه خدمات مطلوب، اعتماد مردم را جلب کند و در آینده با تغییر رویکرد فعالیت‌های خود به سمت دنیای اینترنتی و الکترونیک، در اقتصاد و فرهنگ اقدامات مؤثری ایفا کند.