قدردانی فرماندار از مدیران و کارگران واحدهای صنعتی

فرماندارمیبد با حضور در چند واحد صنعتی تولید کاشی و سرامیک این شهرستان در شهرک صنعتی جهان‌آباد، از تلاش آن‌ها در تداوم تولید در شرایط فعلی و رعایت اصول بهداشتی قدردانی کرد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، «حسین فلاح» گفت: از اینکه مدیران و فعالان صنعت و کارگران در واحدهای تولیدی باروحیه مضاعف در حال تولید هستند و برای جلوگیری از کرونا و حفاظت از جان خود و دیگران هم از تجهیزات بهداشتی و حفاظتی استفاده می‌کنند قابل‌تحسین است.

باستانی کارشناس بهداشت محیط یکی از واحدهای صنعتی هم گفت: برای پیشگیری از کرونا و ادامه فرایند تولید واحدها، تمامی کامیون‌هایی که برای بارگیری در واحدهای صنعتی حضور می‌یابند ضدعفونی می‌شوند.

وی بابیان اینکه وسایل عمومی در واحدها جمع‌آوری و وسایل یک‌بارمصرف جایگزین شده است گفت: برای جلوگیری از کرونا، مراجعه حضوری به‌شدت کاهش و اقدامات از سوی پرسنل تلفنی شده است.

باستانی با تأکید بر اینکه رانندگان کامیون‌ها حق پیاده شدن ندارند افزود: همه افرادی که می‌خواهند به واحدها وارد شوند با تب‌سنج کنترل می‌شوند.

این کارشناس بهداشت محیط تصریح کرد: دستکش، مایع ضدعفونی و ماسک به‌اندازه کافی در اختیار کارگران گذاشته‌شده است و با همکاری مرکز بهداشت، و نصب بنر، سطح آگاهی پرسنل را افزایش داده‌ایم.

باستانی خاطرنشان کرد: برای اینکه شیوع بیماری را به حداقل برسانیم روزی دو بار محیط کار را ضدعفونی می‌کنیم.