پیام نماینده منتخب مردم به آیت الله اعرافی

متن پیام دکتر میرمحمدی در پاسخ به پیام تبریک آیت الله اعرافی؛

بسم الله الرحمن الرحیم
سرور ارجمند حضرت آیت الله اعرافی(دامت برکاته)

با سلام و عرض ادب و احترام از لطف و محبت همیشگی حضرتعالی نسبت به این حقیر بی‌نهایت ممنون و سپاسگزارم.
خدا را شکر می‌کنم که مردمان شریف و انقلابی تفت و میبد، علیرغم همه فشارها و تنگناهای اقتصادی و معیشتی در یک انتخابات کاملا رقابتی و باحضور نمایندگان افکار متنوع، مشارکت بالایی را رقم زدند و شهر و دیارشان را در ایران اسلامی سرافراز نمودند.
حال که لطف و اعتماد این مردم نجیب و بصیر نصیب این خادم کوچکشان شده است، عهد می‌کنم تا جایی که در توان دارم خود را وقف خدمتگزاری به این ملک و مملکت نمایم و به سهم خود، مهمترین سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یعنی اعتماد عمومی را افزایش دهم تا خدای ناخواسته مدیون و شرمنده خون شهدا نباشم.
باری در این مسیر خطیر، سخت نیازمند آن هستم که همچون همیشه راهنماییهای داهیانه و مدبرانه خود را از بنده دریغ نفرمایید و در جهت ایفای مسئولیت مقدس و سنگین نمایندگی مردمان تفت و میبد یاری بفرمایید.
اطمینان داشته باشید با تمام قوا مطالب راهبردی و مهمی که در پیام شریفتان مرقوم فرموده اید را پیگیری خواهم نمود و همچون همیشه سربازی پا به رکاب برای خدمت به مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری عزیزتر از جان خواهم بود.
موکدا استمرار حمایت‌های معنوی حضرتعالی در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان را خواستارم و از شما تمنا دارم همواره بنده را از دعای خیر خود محروم نسازید که سخت به آن محتاجم.

ارادتمند و دعاگو
دکتر میرمحمدی