پیام تبریک فرماندارمیبد در پی انتخابات یازدهم

فرماندارمیبد درپیامی درخشش کم‌نظیر مردم شهرستان میبد در آزمون بزرگ انتخابات را تحسین کرد و به منتخب جدید مردم شریف شهرستان‌های تفت و میبد تبریک گفت.

به گزارش میبدما به نقل از  روابط عمومی فرمانداری میبد، متن کامل پیام «حسین فلاح» فرماندارمیبد بدین شرح است:

بسمه‌تعالی

بازهم ملت ایران در این دوره از انتخابات که حقیقتاً آزمونی بزرگ در نشان دادن حکومت دینی و اسلامی در آزادی و مردم‌سالاری دینی بود خوش درخشیدند و سهم مردم شهرستان میبد هم در این امتحان بزرگ الهی گیرا و چشم‌نواز بود.

این ملت که خداوند متعال هم می‌خواست از این میدان پیروز و سربلند بیرون بیاید پای صندوق‌های رأی آمدند و آراء خود را به صندوق‌ها انداختند.

دشمنان و بیگانگان باوجود همه تبلیغات پرحجم رسانه‌ای و کمک گرفتن از فضای مجازی با تحت الشاع قرار دادن افکار عمومی با کرونا ویروس بازهم حریف مردم ما نشدند.

این‌جانب امروز که با حضور حماسی مردم همیشه درصحنه در انتخابات و پای صندوق‌های اخذ رأی، زمینه برای شکل‌گیری مجلس قوی و انقلابی فراهم‌شده است؛ این سربلندی را به همه مردم و نماینده منتخب مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی “جناب آقای دکتر سید جلیل میرمحمدی” تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با درایت و تدبیری که از ایشان سراغ دارم در قانون‌گذاری و نظارت در مجلس و در دفاع از حقوق ملت ایران به‌ویژه مردم استان یزد و شهرستان میبد نقش‌آفرین باشد.