دعوت از مردم میبد برای جشن پیروزی انقلاب

دعوت ازمردم ولایتمدار شهرستان میبد جهت حضور باشکوه در تظاهرات روز ۲۲ بهمن

پیام حسین فلاح فرماندار میبد 

بسمه‌تعالی

انقلاب اسلامی فریاد رسایی بود که در عصر حاضر از حلقوم معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه‌الله علیه در ایران بیرون آمد و با زیر کشیدن رژیم طاغوت پهلوی توانست شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را عملی کند و با تحکیم پایه‌های عزت و عظمت، جبهه مقاومت را در دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان در سراسر عالم عملیاتی کرد.

این نهضت نورانی امروز در حالی چهل و یکمین سالگرد پیروزی خود را پشت سرمی گذارد که استکبار جهانی و کشورهای مرتجع منطقه، همواره با تهدید و تحریم و بی‌ثبات کردن منطقه، به دنبال ضربه زدن به‌نظام و انقلاب و ملت ایران هستند تا همچنان سیاست‌های خصمانه خود را در غارت منابع و ذخایر کشورهای مسلمان در منطقه حفظ کنند.

ازاین‌رو در آستانه سالگرد چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی از همه اصناف و کسبه، روحانیت، تشکل‌ها، دانشجویان و دانش آموزان، فرهنگیان و اساتید، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و آحاد مردم همیشه درصحنه شهرستان میبد دعوت می‌کنیم تا در با حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، یک‌بار دیگر شور و شعور حماسی خود را در برابر دشمنان انقلاب به نمایش بگذارند و با حضور یکدل و یک‌صدا، با شعارهای انقلابی، وحدت و انسجام خود را در حمایت از نظام و انقلاب و ولایت و رهبری به رخ دشمنان بکشند.

حقیقتاً، حضور پرشور و گسترده شما ملت بزرگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه‌های دشمنان را خنثی و خواب آن‌ها را پریشان خواهد کرد.

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج میبد

بسم الله الرحمن الرحیم
نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ
انقلاب اسلامی ایران، پاسخ قاطع و لبیک محکم ملت صبور، شکور و همیشه در صحنه‌ی ایران به دعوت امام راحل ره بود، برای رهایی ابدی از سلطه استعمار، ظلم و بیداد نظام‌های شاهنشاهی و قیام فراگیر ملت برای دستیابی به حقوقِ حقیقی، کرامت و انسانیت.
نهضتی دینی و مردمی که با عنایات‌ الهی و توجهات امام‌ عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری امام‌ خمینی (ره‌) به پیروزی رسید و با رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تداوم یافت، تا امروز ملت رشید ایران شاهد رویش و درخشش نهضت خود در همه صحنه‌ها باشد. پروردگار مهربان را شاکریم که نهال انقلاب، در پنجمین دهه از عمر گران‌بهای خود، به درختی تنومند و پربار مبدل شده است و دیگر، گزند و آفات کذایی شرق و غرب عالم به‌ویژه آمریکا، اسرائیل و نوکران اروپایی و سعودی‌شان، تأثیری در رشد و بالندگی آن ندارد.
دهه خجسته فجر امسال مصادف است با چهلمین روز شهادت سردار دلها، سید الشهدای جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وبه همین دلیل، شور و اشتیاق مردم جهت حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیشتر از هر سال است. بخش بزرگی از ناکامی‌ها و شکست‌های آمریکا و جبهه استکبار در غرب آسیا، ثمره خون مجاهدان مقاومت، به‌ویژه شهیدانی چون حاج قاسم و ابو مهدی است. شهیدانی که پیوند و پیمان مردم عزیز ما را با مقاومت محکم و جبهه استکبار و وابستگان آن‌ها را در داخل و منطقه مأیوس و سرافکنده کردند.
امروز ملت‌های مظلوم فلسطین، غزه، سوریه، عراق، یمن و… از شرق تا غرب عالم، در ظلم‌ستیزی و حرکت‌های ضداستکباری از ملت ایران الگو می‌گیرند و حضور پرشور ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امید به حرکت و قیام و انتقام سخت از آمریکا تا خروج کامل نیروهایش از منطقه را در دل ایشان زنده خواهد کرد.
ناحیه مقاومت بسیج میبد از عموم مردم شریف شهرستان دعوت می‌نماید بار دیگر لبیک گوی هل من ناصر ینصرنی ولی امر زمان خود بوده، با حضور متحدانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یادآور روحیه انقلابی و اتحاد اسلامی ایرانی مردم در آغازین روزهای انقلاب باشند.