هزینه‌کرد ۲۳ میلیاردی کمیته امداد طی۴۱ سال

طی ۴۱ سال گذشته ۲۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در زمینه ارائه خدمات فرهنگی به جامعه تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در سرفصل‌های مختلف هزینه شده است.

به گزارش میبدما به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی منش، معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه هم‌اکنون ۳۹۳۱ دانش‌آموز و ۵۷۵ دانشجو از خدمات مختلف این نهاد در بخش فرهنگی استفاده می‌کنند، افزود: طی ۴۱ سال گذشته ۲۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در زمینه ارائه خدمات فرهنگی به جامعه تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در سرفصل‌های مختلف هزینه شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد افزود: رسیدگی به امور فرهنگی مددجویان تحت حمایت ازجمله محورهای اساسی فعالیت‌های کمیته امداد را تشکیل می‌دهد و رسالت مهمی است که این نهاد در رابطه با افراد تحت پوشش در کنار سایر خدمات به عهده دارد.

وی با اشاره به خدماتی که در زمینه فرهنگی به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود، بیان کرد: فراهم‌سازی تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه تحصیل دانش آموزان، دانشجویان و طلاب تحت پوشش، رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی جامعه تحت حمایت، برگزاری اردوهای زیارتی، تربیتی و آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان و سالمندان، برگزاری دوره‌های آموزشی باهدف رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی برای مددجویان تحت پوشش ازجمله اقدامات ارزشمند این نهاد در بخش فرهنگی است.