شب شعر عدالت برگزار می گردد

به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، شب شعر عدالت به میزبانی دادگستری کل استان یزد برگزار می گردد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی دادگستری؛ معاون فرهنگی دادگستری استان یزد در این رابطه گفت: محورهای این شب شعر، عدالت از منظر قران کریم، عدالت و انقلاب اسلامی، سبک زندگی عدالت محور، عدالت علوی و عدالت خواهی در عرصه مقاومت و بین الملل می باشد.

محمدرضا عرشیان افزود: هنرمندان تا ۲۰بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را از طریق پست الکترونیک owjhonar@gmail.com به دبیرخانه این همایش جهت داوری و شرکت در برنامه ارسال نمایند.

وی از بخش جنبی این برنامه برای کارکنان دستگاه قضایی خبر داد و اظهار داشت: در این رویداد فرهنگی، بخشی برای مشارکت کارکنان دستگاه قضایی دیده شده که شامل جملات کوتاه ادبی، شعر کوتاه ادبی و نقاشی ویژه کودکان و خردسالان خواهد بود.

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد، ابراز داشت: اجرای برنامه همراه با اعلام نفرات برتر با حضور صاحبان اثر و مسئولان استانی و کشوری در روز ۲۸بهمن ماه سال جاری در سالن شهید بهشتی دادگستری شهرستان یزد برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است این رویداد فرهنگی با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری، سازمان بسیج هنرمندان و تشکل ادبی اوج هنر برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.