افتتاح پایگاه سلامت‌اجتماعی شهرک‌صنعتی میبد

هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و با حضور فرماندارمیبد، معاون توان‌بخشی بهزیستی استان، مدیرعامل شهرک صنعتی جهان‌آباد میبد و جمعی از مسئولین، پایگاه سلامت اجتماعی در شهرک صنعتی جهان‌آباد میبد افتتاح شد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد در این مراسم بابیان اینکه امروز از بحث روان‌شناختی در جامعه غافل شدیم افزود: سلامت مقوله‌ای چندوجهی است که ما تنها به بعد جسمانی آن توجه داریم و ابعاد دیگر روحی و روانی آن غافل هستیم.

وی تصریح کرد: باید در این پایگاه‌ها در کنار توجه به مسائل حمایتی و معیشتی به بحث روح و روان هم ویژه توجه شود.

“محمدرضا ماندگاری” مدیرعامل شهرک صنعتی جهان‌آباد میبد نیز گفت: هدف از راه‌اندازی پایگاه سلامت اجتماعی در شهرک صنعتی، تمرکز روی علت‌های ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها در محیط کاری در میان جامعه هدف هستیم.

ماندگاری بابیان اینکه مدیریت جامعه فعلی در شناخت آسیب‌ها در جامعه در حال حاضر مدیریت معلول است گفت: ما باید بحث پیشگیری را جدی بگیریم و استراتژی و برنامه‌ریزی خود را در عصر دیجیتال به سمت تجهیز خود در برابر آسیب‌ها متناسب با مدل زندگی عصر حاضر کنیم.

“صباغ زادگان” معاون توان‌بخشی بهزیستی استان هم پیشگیری از آسیب‌ها در محیط کار را مهم دانست و گفت: باید به مسائل مختلف روان‌شناختی در محیط کار توجه شود.

وی گفت: توجه به مسائل روان‌شناختی و ارتقاء سلامت روان در محیط کار لازمه تیم کارشناسی و نیازسنجی است تا خدمات موردنیاز را با برنامه‌ریزی در محیط کار با کاهش استرس به جامعه هدف فراهم کرد.