افتتاح مرکز تخصصی نهج‌البلاغه درمیبد

در نشستی با حضور امامان جمعه موقت شهرستان، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد و بخشدار بفروئیه مرکز تخصصی نهج‌البلاغه در شهرستان میبد افتتاح شد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، در نشستی با حضور “حجت‌الاسلام محمد اعرافی”،”حجت‌الاسلام علیرضا حسنی” امامان جمعه موقت شهرستان، «فرزین خادمی» معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد و «فخرالسادات آقایی» بخشدار بفروئیه مرکز تخصصی نهج‌البلاغه در شهرستان میبد افتتاح شد.

زهره دهقانی مدیر این مرکز گفت: مرکز تخصصی نهج‌البلاغه در خیابان ۲۲ بهمن نرسیده به میدان هلال‌احمر در فضای استیجاری به وسعت ۲۰۰ مترمربع راه‌اندازی شده است.

دهقانی بابیان اینکه این مرکز به‌منظور ترویج فرهنگ نهج‌البلاغه راه‌اندازی شده است و در هر دوره ۵۰ نفر می‌توانند شرکت کنند افزود: در این مرکز تخصصی برای گروه‌های سنی مختلف از کودکان ۶ الی ۷ ساله، دانش آموزان دوره ابتدایی، نوجوانان دوره دبیرستان و بزرگ‌سالان کلاس‌های مختلف نهج‌البلاغه را برگزار می‌شود.

وی گفت: علاوه بر آن دوره‌های تربیت مربی هم برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود

مدیر مرکز تخصصی نهج‌البلاغه میبد بابیان اینکه دوره کودکان تا بزرگ‌سالان ۳ ماهه و دوره تربیت مربی ۲ ساله است و زیر نظر اساتید بنیاد بین‌المللی این دوره‌ها برگزارمی شود گفت: بعد از اتمام این دوره‌ها از سوی بنیاد بین‌المللی برای شرکت‌کنندگان گواهی صادر می‌شود.

خانم دهقانی خاطرنشان کرد: دوره‌های تربیت مربی نهج‌البلاغه در مرکز تخصصی با نظارت بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه و زیر نظر هیئت‌علمی بنیاد و با محتوای مورد تأیید بنیاد بین‌المللی برگزار می‌شود.