پیام‌تبریک مجموعه شهرداری و شورای‌شهر برای دهه‌فجر

شهردار میبد و رئیس شورای شهر ایام دهه فجر را در پیامی تبریک گفتند.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد حسینعلی فلاح رئیس شورای اسلامی شهر و علیرضا نقوی شهردار میبددر ییامی مشترک دهه مبارک فجر را تبریک گفتند.

باسم رب الشهدا والصدیقین

جاءالحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوارمحو و نابودی است .

والفجر سوگند همیشه بر پا و ازلی خداوند است که نوید بخش پگاه روشن پیروزی در افق جهاد امت هاست .دهه فجر انقلاب اسلامی از ایامی الهی است ایامی که امام بزرگوار ، امت ما را از ظلمات استبداد به نور وحدانیت و انسجام ملی رهنمون نمودند .

چهل و یکمین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی یادآور رشادت‌ها ، ایثارگری‌ها و توانمندی‌های مردمی است که توانستند با اتحاد و استعانت به خدای متعال گام‌های بلندی را در تحقق نظامی پی‌ریزی کنند که برگرفته از آرمان‌های دین مبین اسلام و رهبری حضرت روح ا…(ره ) ومقام معظم رهبری مدظله است .

تاریخ انقلاب اسلامی به رهبری آن بزرگ مرد ربانی چه باشکوه رقم خورد یک ملت و یک امام با دست خالی اما با قلبی پر مهر و ایمان در مقابل طاغوت زمانه که از جانب استکبار یعنی آمریکا و اذناب آنان حمایت می‌شد پیروز گشت و انقلابی را آفرید که یکی از بزرگ‌ترین و طلایی‌ترین اوراق دفتر تاریخ را به نام خویش رقم زد .

بهار فجر امسال در فراغ سردار محبوبمان شهید حاج قاسم سلیمانی و پر گشودن شهدای سانحه هوایی ، رنگ و بویی دیگر از جنس تعهد و تلاش برای ایرانی آبادتر و سرافرازتر به خود گرفته است از خداوند متعال برای عزیزانمان علّو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع )مسألت داریم .

مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی با حضور حداکثری در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی وروح تازه ای در کالبد انقلاب و نظام اسلامی خواهند دمید .

ضمن گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب ، این ایام فرخنده را به عموم مردم شهیدپرورمیبدتبریک و تهنیت عرض می نمائیم .

انتظار می رود با حضور گسترده خود در راه پیمایی با شکوه یوم الله ۲۲بهمن بار دیگر با شهدای والامقام و معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری مد ظله العالی تجدید میثاق نمایند .

حسینعلی فلاح علیرضا نقوی

رئیس شورای اسلامی شهر میبد شهردارمیبد