برگزاری هفتمین کنگره شهدای استان یزد

هفتمین کنگره بزرگداشت شهدا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و سپاه الغدیر استان برگزار می شود.

به گزارش میبدما؛ محمد حسن احرامپوش در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در یزد، گفت: این کنگره، ویژه تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رسالتهایی که برعهده مجامع علمی،دانشگاه ها، نسل جوان، جوانان وآینده سازان کشور اسلامی در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی گذارده شده برگزار می شود.

دبیر برگزاری هفتمین کنگره شهدای استان یزد افزود: این کنگره با محوریت استفاده از تجارب گذشته و شناسایی چراغ راه آینده،ملحق از بیانیه گام دوم مقام رهبری در اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این کنگره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،تحلیل بیانیه،تشکیل پنل خبرگان جهت بررسی ابعاد موضوع، استفاده از دانشجویان به منظور ترویج اهداف این بیانیه،کمک به تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تشویق نسل جوان برای همکاری بیشتر در اجرای اهداف بیانیه عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: ثبات و امنیت و حفظ تمامیت ارضی ایران،موتور پیشران کشور در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیرساخت های حیاتی،اقتصادی و عمرانی،به اوج رسانیدن مشارکت مردمی د و مسابقه خدمت رسانی،ارتقای شگفت آور بینش سیاسی آحاد مردم،ارتتقای وضعیت اقتصادی،ارتقای اخلاق حرفه ی،ارتقای عدالت و مبارزه با فساد از جمله محورهای این همایش هستند.

هفتمین کنگره بزرگداشت شهدا، ۲۲ اسفندماه در پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار می شود.