آماده همکاری با نهادها و دستگاه‌های فرهنگی هستیم

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد، توجه به سیر تربیتی را مهمترین رکن این تشکل دانش آموزی دانست.

به گزارش میبدما به نقل از مهر، حسین میرشریف، در دیدار اعضای شورای معاونان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به تنظیم منظومه فکری تربیتی توسط نماینده رهبری در اتحادیه اظهار داشت: در این راستا از امسال این سیر از پایه هشتم تا دوازدهم در بین دانش آموزان انجمنی اجرا می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد با اشاره به فعالیت‌های این تشکل دانش آموزی بیان کرد: تمامی برنامه‌های داخلی و عمومی ما از لحاظ محتوایی و اجرایی بر محور دانش آموزی برگزار می‌شود.

میرشریف با اشاره به برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب در سطح مدارس استان عنوان کرد: برای هشتمین سال متوالی است که این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با محوریت «دیروز ما، امروز ما و فردای ما» در مدارس متوسطه دوم برپا می‌شود که امیدواریم در این سال تحصیلی نیز این نمایشگاه پرشور تر از سال‌های قبل برگزار شود.

برگزاری یادواره همکلاسی آسمانی، چهارشنبه‌های رضوی در مدارس و حضور دانش آموزان انجمنی در نمازجمعه از دیگر مباحثی بود که مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد در این دیدار به آن اشاره کرد.

آماده همکاری با تمام نهادها و دستگاه‌های فرهنگی استان یزد هستیم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نیز در این دیدار با قدردانی از زحمات کادر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در راستای اهداف انقلاب اسلامی، مشارکت و حضور دانش آموزان در ویژه برنامه‌های فرهنگی را امری ضروری دانست.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی با بیان اینکه توجه به کارهای فرهنگی و تربیتی نقش مؤثری در جامعه دارد، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با ظرفیت‌هایی که در آن وجود دارد آماده هرگونه تعامل با نهادها و دستگاه‌های فرهنگی است.