دیدار جمعی از خواهران طلبه با خانواده شهید جلال‌زاده

در راستای گرامیداشت مقام شامخ شهدای دفاع مقدس جمعی از طلاب بسیجی میبد با خانواده شهید «مسیح جلال‌زاده» دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش میبدما به نقل دفاع‌پرس، به پاس رشادت‌های شهدا و در راستای گرامیداشت مقام شامخ آنان جمعی از خواهران طلبه بسیجی میبد با خانواده شهید «مسیح جلال‌زاده» دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار خواهر بزرگ شهید جلال‌زاده در ابتدا به بیان بعضی از صفات این شهید در قبل از انقلاب پرداخت و اظهار داشت: برادرم خیلی شجاع و جسور و پرتوان بود و همیشه در حال کمک و مساعدت به دیگران بود.

وی افزود: مسیح در آغاز انقلاب و در صحنه مبارزات بسیار فعال بود و بعد از انقلاب برای حفظ نظم و حراست از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب احساس مسئولیت کرد و عضو سپاه پاسداران شد.

خواهر شهید جلال‌زاده اضافه کرد: مسیح بعد از عضویت در سپاه با پیوستن به صفوف رزمندگان اسلام در خط مقدم جبهه با شهامت مبارزه کرد و سرانجام پس از ۳۵ روز پیکار با دشمنان اسلام در عملیات بیت المقدس در منطقه شوش در سال ۱۳۶۱ به شهادت رسید.

مسیح جلال‌زاده فرزند محمدعلی در دوم شهریور ۱۳۳۹ در فیروزآباد میبد از استان یزد متولد شد و ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس به فیض شهادت نایل آمد و همچنین خانواده این شهید ساختمانی را که قبل از انقلاب برای انجام برنامه‌های فرهنگی اهدا کرده بودند بعد از شهادت فرزندانشان به نام شهید جلال‌زاده در اختیار موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زهرا (س) میبد قرار دادند.