اختصاص ۷۵۵ صندوق رأی برای انتخابات مجلس در یزد

دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به لزوم اخلاق‌مداری نامزدهای انتخاباتی مجلس، گفت: ۷۵۵ صندوق رأی برای انتخابات مجلس در یزد در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش میبدما به نقل خبرگزاری فارس از یزد، سید مهدی طلایی مقدم در نشستی خبری که در اتاق خبر ستاد انتخابات استان برگزار شد با اشاره به اینکه از زمان شروع ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، در حوزه انتخابیه استان یزد ۱۳ نفر به‌صورت نهایی ثبت‌نام کرده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد بابیان اینکه تا صبح امروز ۸ نفر در حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و ندوشن ثبت‌نام کردند، ادامه داد: در حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد دو نفر قطعی، حوزه انتخابیه تفت و میبد ثبت‌نام سه نفر به‌صورت نهایی و در حوزه اردکان یک نفر در حال ثبت‌نام است.

وی ۱۶ آذرماه را آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام و خاطرنشان کرد: ۷۵۵ صندوق ثابت و سیار برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد در نظر گرفته‌شده که ۵۸۷ صندوق آن ثابت و ۱۶۸ صندوق سیار است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری ‌استانداری یزد خاطرنشان کرد: برای این دوره از انتخابات در استان یزد، هزار و ۳۰۰ نفر عوامل و دست‌اندرکار هستند.

طلایی مقدم مهم‌ترین بحث در انتخابات را قانون مداری و اخلاق‌مداری عنوان کرد و گفت: نامزدهای انتخاباتی باید توجه داشته باشند که از تخریب، توهین و تخلفات پرهیز کنند و اخلاق و قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند.