ادعای معنادار کرباسچی در کنار سلطنت‌طلب‌های مقیم پاریس!

با این وصف ادعای اینکه روش اقناعی در پیش گرفته نشد دروغ است و ادعای اینکه نمی‌توان به صورت قطعی درباره تقلب صحبت کرد، خیانت آمیخته به بی صداقتی است چه اینکه باید برای این ادعا، سند و مدرک ارائه کرد.

دبیرکل حزب کارگزاران در اظهاراتی منافقانه مدعی شد درباره تقلب یا عدم تقلب در انتخابات سال ۸۸ نمی‌توان به صورت قطعی صحبت کرد.
وی در مصاحبه با وب‌سایت روزآن‌لاین (وابسته به اپوزیسیون سلطنت‌طلب مقیم پاریس) و درباره اظهارات اخیر حجاریان که تقلب و تخلف در انتخابات سال ۸۸ را رد کرد، گفت: در رابطه با بحث تغییر آرا و تقلب آقای حجاریان نظر خودش را گفته. در هر صورت آن جلساتی که بود موقعیت‌هایی که فراهم شد برای این که بحث‌های اقناعی توسط شورای نگهبان در رابطه با نمایندگان کاندیداها صورت بگیرد ما در آن جلسات شاهد بودیم که این بحث‌ها و جلسات به نهایت نرسید و پروسه‌ای که توسط برخی پیشنهاد می‌شد و مطرح می‌شد که می‌تواند به روش‌های اقناعی و شفاف‌تر، مسائل حل و فصل شود اینها صورت نگرفت. الان بعد از ۴ سال بسیار دشوار است که بتوان به صورت قطعی در این زمینه صحبت کرد.

کرباسچی در سال ۸۸ از نامزدی مهدی کروبی حمایت می‌کرد که نتوانست بیش از ۳۳۰ هزار رای از مجموع ۴۰ میلیون رای را کسب کند. برخلاف ادعای وی در مصاحبه با روزآن‌لاین، بازشماری رندومی ۱۰ درصد صندوق‌ها در حضور نمایندگان نامزدها نیز ثابت کرد که ادعای تقلب دروغ بزرگ بوده است.

با این وصف ادعای اینکه روش اقناعی در پیش گرفته نشد دروغ است و ادعای اینکه نمی‌توان به صورت قطعی درباره تقلب صحبت کرد، خیانت آمیخته به بی صداقتی است چه اینکه باید برای این ادعا، سند و مدرک ارائه کرد و اگر چنین توانی ندارند، القای تردید و تشکیک نشانه بیماری شخصیتی امثال کرباسچی است.