انتقادات نماینده مهریز در حضور رئیس جمهور

نماینده مردم شهرهای بافق، بهاباد، مهریز ، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی، یکشنبه شب در نشست شورای اداری استان یزد که با حضور رییس جمهوری برگزار شد گفت: ۵ شهرستان، تحت پوشش حوزه انتخابی من است و این در حالیست که در کنار ما یک شهرستان هم یک نماینده دارد که این بی‌عدالتی است.

به گزارش میبدما به نقل از ایرنا؛ محمدرضا صباغیان با بیان اینکه کاش دولت و مجلس با اضافه کردن یک نماینده به حوزه انتخابی ۵ شهر بافق، بهاباد، مهریز ، ابرکوه و خاتم مخالفت نمی کرد، افزود: امروز در این حوزه انتخابی، نمایندگان پارلمانی رییس جمهور جهت سفر به شهرهای ابرکوه، بهاباد و خاتم کیلومترها راه را طی کردند ما انتظار داشتیم شما که به چادرملو سفر کردید به شهر بهاباد نیز سفر می کردید تا از نزدیک با شهری که ۱۶۸ لیتر در ثانیه از این شهر به چادرملو آب انتقال داده می شود آشنا شوند و با این شهر که در عین محرومیت است دیدار داشته باشید.

وی اظهار کرد: چرا در شهرهای بهاباد و خاتم هیچ طرحی امروز دیده نشد مردم در این مناطق مشکل دارند باید به مشکلات آنها با اضافه کردن یک نماینده رسیدگی شود چرا که آمایش سرزمین در این مناطق به خوبی صورت نگرفته است.

وی گفت:مردم در این حوزه انتخابی مشکل دارند و باید عدالت رعایت شود و با اضافه کردن یک نماینده مشکل این مردم حل شود.

صباغیان خاطرنشان کرد: درسفری که چندی پیش با وزیر بهداشت، آموزش و درمان به استان داشتیم این مسئول در شورای سلامت یزد اظهار داشت که استان یزد دربخش درمان اول است و از استانهای هرمزگان و کرمان هم به این استان می آیند و به آنها خدمات می دهند که من با این گفته ایشان مخالفت کردم.

وی بیان کرد: در ادامه سفر وزیر بهداشت به استان یزد ایشان ضمن بازدید از بخش درمان شهرستان خاتم و شهرهای هرات و مروست سه دفعه اذعان داشتند که همه استان یزد در بخش درمان در یک سطح قرار ندارد.